طرح تازه فروش شرکت مدیران خودرو

به گزارش عکس پارسی، به گزارش خبرنگاران، فعالیت مرحله اول طرح خرید و فروش و جایگزینی خودرو کارکرده با خودرو نو شرکت مدیران خودرو شروع شده است.

طرح تازه فروش شرکت مدیران خودرو

مهدی دادفر، دبیر انجمن واردکنندگان خودرو در مورد اقدام این شرکت گفت: نکته مهمی که نباید نادیده گرفت این است که مدیریت اجرایی و سهام دار اصلی شرکت مدیران خودرو، فردی غیرایرانی است. لذا برنامه ریزی و طرح های این شرکت مانند برنامه ریزی شرکت های داخلی کشور نیست.

او اضافه نمود: نکته دیگر در مورد تامین قطعات برای فراوری مدل های مختلف خودرو است. شرکت مدیران خودرو برنامه ریزی و استراتژی معینی برای بازار دارد.

دادفر در ادامه شرح داد: در دوره تحریم نیز اندازه فروش و فراوری مدیران خودرو کمی با افت روبرو شد. این شرکت تا جایی پیش رفت که در زمان رکود بازار مجبور شد از طرح فروش اقساطی رونمایی کند.

قیمت ها می توانند پایین تر باشند

دبیر انجمن واردکنندگان خودرو شرح داد: اما در شرایط تازه، یقینا این شرکت با توجه به شناختی که از بازار ایران دارد، برنامه ریزی دقیقی برای ورود به بازار نموده است. بعلاوه با پشتیوانه قوی خود، یعنی شریک تجاری چینی، میخواهد مدل های تازهی به نمایش بگذارند که برای خریدار انگیزه و رغبت ایجاد کند.

دادفر اضافه نمود: قیمت بالای محضولات مدیران خودرو، فروش را تحت تاثیر قرار می دهد، این درحالی است که این شرکت می تواند بجای قیمت گذاری حداکثری، محصولات خود را با قیمت پایین تری به بازار عرضه کند. نتیجه قیمت گذاری تورمی مدیران خودرو کاهش خرید محصولات به وسیله مشتری بود.

آخرین اخبار خودرویی را در صفحه اخبار خودرو خبرنگاران بخوانید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 6 اسفند 1400 بروزرسانی: 6 اسفند 1400 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 1917

به "طرح تازه فروش شرکت مدیران خودرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح تازه فروش شرکت مدیران خودرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید