طرح دولت برای بد مسکن ها

به گزارش عکس پارسی، مدیر کل دفتر اقتصاد مسکن از طرح های 4 گانه دولت دوازدهم برای ساماندهی و رسیدگی به وضع بد مسکن ها اطلاع داد.

طرح دولت برای بد مسکن ها

جهت دریافت خدمات رنگ پتینه چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش مجله ی دلتا به نقل از اقتصاد آنلاین علی چگنی گفت: برای حل تضاد موجود بین تعداد مسکن در کل کشور و میزان احتیاج واقعی به واحدهای مسکونی ناشی از تقاضای بد مسکن ها و خانه اولی ها، چهار پیشنهاد در وزارت راه و شهرسازی و دولت مطرح است که در تلاشیم سیاست گذاری های مسکن در مقطع کنونی با اولویت این برنامه ها باشد.

مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی توضیح داد: بر این اساس تقویت توان خرید متقاضیان مصرفی مسکن با افزایش سقف تسهیلات، افزایش مدت دوره بازپرداخت و همچنین کاهش مبلغ قسط ماهانه در دستور کار قرار گرفته است.

به گفته وی: توجه و تاکید بر نوسازی بافت های فرسوده و بهسازی سکونت گاه های غیر رسمی و حاشیه ای، اجرای مسکن اجتماعی با تدوین مکانیزم های اجتماعی و تامین مسکن برای قشرهای متعلق به دو دهک اول کم درآمد جامعه از دیگر برنامه های دولت است.

وی اضافه نمود: راهنمایی طرح ها و برنامه های مسکن به سمت تامین مسکن خانه اولی ها و زوج های جوان مهم ترین پیشنهاد ها برای حل تعارض موجود بین موجودی کل مسکن، تعداد خانوارها و احتیاج واقعی به واحدهای مسکونی از سوی گروه های مصرفی است.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 7 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 819

به "طرح دولت برای بد مسکن ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح دولت برای بد مسکن ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید