عباسیان: باید تاوان جوانگرایی را می دادیم، کار سختی داریم ولی باید از پایین جدول جدا شویم

به گزارش عکس پارسی، تعیین عباسیان هافبک چپ پای تیم فوتبال سایپا گفت: نتیجه دریافت در نیم فصل دوم سخت است ولی باید خودمان را از پایین جدول جدا کنیم.

عباسیان: باید تاوان جوانگرایی را می دادیم، کار سختی داریم ولی باید از پایین جدول جدا شویم

تعیین عباسیان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، با اشاره به شرایط سایپا در نیم فصل اول و اینکه آنها نتایج ضعیفی دریافتد، گفت: قبول دارم که از لحاظ امتیازگیری شرایط خوبی نداشتیم، هر چند که در برخی از بازی ها هم بدشانسی آوردیم و مستحق باخت نبودیم. ما سال جاری جوان ترین تیم لیگ هستیم و معمولا خیلی کم پیش می آید که یک باشگاه یا سرمربی چنین ریسکی را آن هم در لیگ برتر انجام دهد. ما باید تاوان جوانگرایی را می دادیم ولی حالا بازیکنان سایپا تجربه بیشتری را به دست آورده اند و امیدوارم در ادامه شرایط بهتر گردد.

وی در ارتباط با تغییراتی که در فصل نقل وانتقالات در سایپا ایجاد شد، عنوان نمود: به هر حال تغییراتی با نظر کادر فنی صورت گرفت و چند بازیکن باتجربه هم به تیم ما اضافه شدند. از طرفی جوان های ما هم نسبت به نیم فصل اول پخته تر شده اند و این موضوع می تواند به سایپا یاری کند. کوشش ما این است که در ادامه نتایج خوبی بگیریم.

هافبک تیم فوتبال سایپا در مورد اینکه آیا آنها می توانند از منطقه خطر جدا شوند، اظهار داشت: نتیجه دریافت در نیم فصل دوم سخت تر است و ما هم کار سختی در پیش خواهیم داشت چون همه تیم ها خودشان را تقویت نموده اند ولی ما بای از پایین جدول جدا شویم. این صندلی در شأن تیم ریشه داری مثل سایپا نیست و کوشش همه ما این است که نتایج نیم فصل اول را جبران کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 723

به "عباسیان: باید تاوان جوانگرایی را می دادیم، کار سختی داریم ولی باید از پایین جدول جدا شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عباسیان: باید تاوان جوانگرایی را می دادیم، کار سختی داریم ولی باید از پایین جدول جدا شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید