عضو کنگره آمریکا ترامپ را تهدید به پیگرد قضایی کرد

به گزارش عکس پارسی، رئیس کمیته قضایی مجلس نمایندگان آمریکا، رئیس جمهور این کشور را به پیگرد حقوقی به علت اقداماتش تهدید کرد.

عضو کنگره آمریکا ترامپ را تهدید به پیگرد قضایی کرد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، شبکه الجزیره گزارش داد رئیس کمیته قضایی مجلس نمایندگان در مورد پیامد های تحت فشار قرار دادن مقامات آمریکایی از سوی دونالد ترامپ هشدار داد.

جرالد نادلر با توجه به رسوایی تازه ترامپ در مورد درز فایل صوتی او با مقام ایالتی جورجیا گفت: ترامپ ممکن است با تهدید مقامات خود را در معرض مسئولیت کیفری قرار دهد.

روز گذشته روزنامه واشنگتن پست بخش هایی از تماس یک ساعته ترامپ را منتشر کرد که در آن رئیس جمهور آمریکا متناوباً در مکالمه با رئیس عالی انتخابات جورجیا کوشش می نماید تا برای خود رای بیشتری به دست آورد.

ترامپ در این مکالمه صراحتا می گوید: من فقط می خواهم 11،780 رأی پیدا کنم. وی تاکید می نماید نمی خواهد دولت را از دست دهد. آن ها این آراء را از بین بردند و من فکر می کنم آن ها 300 هزار، سه هزار پوند برگه رأی را از بین بردند و این موضوع امروز به ما گزارش شد. همان طور که می دانید شرایط بسیار ناراحت کننده ای است.

ترامپ در آخرین کوشش ها برای پیش بردن ادعا های بی اساس خود درباره تقلب در انتخابات، رئیس عالی انتخابات جورجیا را تحت فشار قرار دادخ تا برای لغو شکست وی در این ایالت رأی دهد. به نظر می رسد با نزدیک شدن به موعد 20 ژانویه تقلاعای ترامپ برای ماندن در کاخ سفید رنگ و بوی دیگری به خود می گیرد. پافشاری ترامپ بر کلید واژه تقلب عظیم این بار به رسوایی عظیمی برای او منجر شد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 22 بهمن 1399 بروزرسانی: 22 بهمن 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 1374

به "عضو کنگره آمریکا ترامپ را تهدید به پیگرد قضایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عضو کنگره آمریکا ترامپ را تهدید به پیگرد قضایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید