گراهام: تاثیر ترامپ فراتر از زمان خودش است خبرنگاران

به گزارش عکس پارسی، سناتور جمهوری خواه حامی ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا را فردی موثر در این حزب خواند که توانایی بزرگتر و قوی تر کردن حزب جمهوری خواه و در عین حال به نابودی کشاندن آن را دارد.

گراهام: تاثیر ترامپ فراتر از زمان خودش است خبرنگاران

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، سناتور لیندسی گراهام در مصاحبه ای که روز یکشنبه پخش شد گفت معتقد است که دونالد ترامپ رئیس جمهوری سابق آمریکا میتواند حزب جمهوری خواه را بزرگتر و قوی تر کند، یا این که آن را به نابودی بکشاند.

گراهام در مصاحبه با وبگاه خبری آکسیوس، تاثیر ترامپ را فراتر از زمان خود و وی را نقطه تلاقی خواند و گفت: او می تواند حزب جمهوری خواه را به چیزی تبدیل کند که کسان دیگری که من می شناسم نمی توانند. می تواند آن را پرقدرت تر کند. می توان آن را متنوع تر کند؛ و او در عین حال می تواند آن را نابود کند.

سناتور کارولینای جنوبی رئیس جمهور سابق را دارای بخش تاریک و از طرف دیگر بخشی جادویی توصیف کرد. وی گفت به دنبال استفاده از بخش جادویی است و اضافه نمود نامزد های ریاست جمهوری سابق این حزب مثل جان مک کین و میت رامنی در رقابت ها مانند ترامپ پیروز نبودند.

گراهام گفت: می خواهم سیاست هایی را ادامه دهیم که آمریکا را قدرتمند می نماید. معتقدم بهترین روش حزب جمهوری خواه برای انجام این کار با ترامپ است نه بدون او.

گراهام در انتخابات سال 2016 که به روی کار آمدن ترامپ منتهی شد، توانایی ذهنی او را برای ریاست جمهوری به چالش کشیده بود، اما بعد از پیروزی ترامپ در مقابل هیلاری کلینتون دموکرات، از ترامپ حمایت کرد.

او در تمام دوران ریاست جمهوری ترامپ به این حمایت ادامه داد، گرچه بار دیگر بعد از حادثه حمله به کنگره در ماه ژانویه از وی انتقاد کرد.

به گزارش وبگاه خبری هیل، این اظهارات وی در حالی بیان شده که حزب جمهوری خواه در حال ارزیابی نقش رئیس جمهور سابق در آینده این حزب است.

پیشتر میچ مک کانل رهبر اقلیت جمهوری خواه سنا و از چهره های بانفوذ این حزب، گفت در صورت پیروزیت ترامپ در کسب نامزدی حزب جمهوری خواه در انتخابات 2024، از وی حمایت خواهد نمود.

گراهام هم در مصاحبه با شان هنیتی مجری سرشناس فاکس نیوز، درباره اهمیت صندلی رئیس جمهور سابق این کشور در حزب جمهوری خواه و محبوبیت او در میان رای دهندگان این حزب صحبت کرد. گراهام در این مصاحبه خطاب به میچ مک کانل و دیگر جمهوری خواستار هشدار داد، بدون ترامپ امکان بازپس گیری اکثریت کرسی های سنا وجود ندارد.

اخیرا بلومبرگ گزارش داد رئیس جمهور سابق آمریکا در حال آنالیز حضور در رقابت های انتخاباتی 2024 بدون معاون سابقش مایک پنس به عنوان جفت انتخاباتی خود است.

ترامپ اخیراً در مصاحبه ای با وبگاه خبری نیوزمکس گفت که بعید است نامزد جمهوری خواه دیگری بتواند او را در انتخابات مقدماتی ریاست جمهوری 2024 شکست دهد.

وی در اولین سخنرانی خود از زمان سرانجام دوره ریاستش در کاخ سفید در نشست حزب جمهوری خواه (CPAC) هم به حضور خود در انتخابات ریاست جمهوری 2024 اشاره نمود و گفت: ممکن است تصمیم بگیرم آن ها (دموکراتها) را برای بار سوم شکست دهم.

رییس جمهور سابق آمریکا در ادامه گفت: اگر انتخابات عادلانه برگزار می شد، نتایج متفاوتی داشتیم و در اولین هفته می توانستیم به توافق جدیدی با ایران برسیم.

ترامپ بعد از تبرئه شدن در دادگاه استیضاح مجلس سنا، طی بیانیه ای مبنی بر بازگشت خود به عرصه سیاست با وعده ظهور با دیدگاهی روشن برای آینده آمریکا، گفت کار های زیادی پیش رو دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 فروردین 1400 بروزرسانی: 30 فروردین 1400 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 1515

به "گراهام: تاثیر ترامپ فراتر از زمان خودش است خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گراهام: تاثیر ترامپ فراتر از زمان خودش است خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید