لاریجانی از عدم همکاری بعضی کمیسیون ها برای دائمی کردن قوانین آزمایشی انتقاد کرد

به گزارش عکس پارسی، رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر حسینعلی حاجی دلیگانی از عدم همکاری کمیسیون ها برای دائمی کردن قوانین آزمایشی انتقاد کرد.

لاریجانی از عدم همکاری بعضی کمیسیون ها برای دائمی کردن قوانین آزمایشی انتقاد کرد

به گزارش خبرنگاران، حسینعلی حاجی دلیگانی در جلسه علنی عصر مجلس شواری اسلامی در تذکری با استناد به ماده 163 آیین نامه داخلی مجلس بیان نمود: ای کاش در مورد قوانین آزمایشی دیگر که اکنون زمان اجرای آنها به خاتمه رسیده است نظیر لایحه مدیریت بحران اقدامی برای روشن شدن تکلیف انجام گردد.

وی در ادامه اظهار کرد: مدتها است که قانون مدیریت بحران در کشور نداریم. همان طور که همه مستحضر هستند بدقانونی بهتر از بی قانونی است. اکنون باید پرسید که آیا همه دخل و تصرف هایی که تاکنون اجرا شده است قانونی بوده است .

نماینده مردم اصفهان در مجلس ادامه داد: با این که دولت لایحه قانون مدیریت خدمات کشوری را یک سال است که به مجلس ارائه نموده است همچنان در کمیسیون باقی مانده است. هیات رئیسه باید نظارت بیشتری بر روی این موضوع داشته باشند.

رئیس مجلس شواری اسلامی در پاسخ به وی بیان نمود: در مورد دائمی کردن قوانین آزمایشی چندین بار با کمیسیون ها مکاتبه نموده ایم اگر کمیسیون ها از این پس نظر خود را به موقع ارائه ندهند دائمی کردن این قوانین را در دستور می گذاریم.

وی ادامه داد: مدت اجرایی شدن برخی از قوانین آزمایشی طی شده و ما چندین بار با کمیسیون ها مکاتبه نموده ایم. اگر کمیسیون ها نظر خود را ارائه نکنند ما نیز موضوع را در دستور کار می گذاریم. چرا که ادامه این روند موجب بی قانونی می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 136

به "لاریجانی از عدم همکاری بعضی کمیسیون ها برای دائمی کردن قوانین آزمایشی انتقاد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لاریجانی از عدم همکاری بعضی کمیسیون ها برای دائمی کردن قوانین آزمایشی انتقاد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید