کادو تولد 500 هزار یورویی برای زلاتان!

به گزارش عکس پارسی، زلاتان ابراهیموویچ هم جزء همان بازیکنانی است که اسطوره فوتبال یک کشور به شمار می رود؛ بازیکنی که حالا به 40 سالگی رسیده است و کماکان در لیگ پرفشار سری آ بازی می نماید. ایبرا که به اظهان ظرهای جنجالی درباره فوتبال هم مشهور است، حسابی به ماشین و جهانی ماشین بازها علاقه دارد و پارکینگ خانه اش در سوئد، جایی است که می توانید تعدادی از برترین و گران قمیت ترین ماشین های روز جهان را ببینید.

کادو تولد 500 هزار یورویی برای زلاتان!

چهل سالگی این فوتبالیست استثنایی، با یک هدیه استثنایی هم همراه بوده است: یک فراری 500 هزار یورویی، Spider SF90! البته این کادو را کسی به زلاتان نداده و خودش آن را خریده و یک جورهایی به قول امروزی ها برای خودش کارت تبریک فرستاده است. البته این اولین فراری زلاتان نیست و او در سال 2003 هم یک فراری مونزا خرید و باز هم در تولدش، به خودش هدیه داد.

حالا به نظر می آید فراری تازه ابراهیموویچ برای او خوش یمن بوده و باعث شده است در 40 سالگی به تیم ملی سوئد هم دعوت گردد. شاید فکر کنید این یک جور خرافه است، اما در دنیای فوتبال آدم خرافاتی زیاد پیدا می گردد!

این روزها که میلان ایتالیا با گلزنی زلاتان در کورس قهرمانی سری آ واقع شده است، داشتن یک زلاتان باروحیه که عاشق فراری هم هست، می تواند این تیم را در رسیدن به هدفش کمک دهد.

بد نیست بدانید او در آخرین اظهارنظرش درباره سن وسالش و اینکه تا کی می خواهد بازی کند، گفته است تا روزی که مرا از فوتبال با لگد بیرون نمایند، بازی می کنم.

***

شما می توانید تازهترین اخبار خودرو را در بلاگ خبرنگاران مطالعه کنید

منبع: بلاگ دیوار
انتشار: 6 مرداد 1401 بروزرسانی: 6 مرداد 1401 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 2051

به "کادو تولد 500 هزار یورویی برای زلاتان!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کادو تولد 500 هزار یورویی برای زلاتان!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید