معروف ترین مراکز خرید در تهران

به گزارش عکس پارسی، بعد از کافه و رستوران، یکی دیگر از چیزهایی که در مرکز بسیار دیده می گردد، مرکز خرید، بازار و پاساژهای مدرن است. فرقی هم نمی کند که مسافر باشید یا ساکن تهران، در هر صورت داشتن هدایت برای خرید در این شهر به کار می آید. در ادامه این مطلب درباره بعضی از معروف ترین مراکز خرید تهران بخوانید و با روش راحت خرید بلیط هواپیما مقرون به صرفه آشنا شوید.

معروف ترین مراکز خرید در تهران

بازار بزرگ تهران

تقریبا در همه شهرهای ایران، بازار بزرگ و یا بازار سنتی آن در مرکز شهرش قرار گرفته و علاوه بر اینکه یکی از جاهای دیدنی به شمار می رود، مکان خوبی برای خرید هم است. بازار بزرگ تهران که از خیابان مولوی تا میدان پانزده خرداد، و از میدان توپخانه تا میدان خیام کشیده شده، کسی را دست خالی بر نمی گرداند. از ادویه و خشکبار گرفته تا فرش و لباس و پارچه، در بازار تهران پیدا می گردد. علاوه بر آن، رستوران هایی مانند رستوران مسلم، شرف الاسلامی و شمشیری در بازار قرار دارند و به جذابیت های بازار اضافه نموده اند و غذاهای خوشمزه و خوبی را طبخ می نمایند.

بازار تجریش

یکی دیگر از بازارهای قدیمی تهران که رنگ و بویش با یک بار رفتن به آن در حافظه تان باقی می ماند، بازار تجریش در شمال تهران است. میوه و سبزی و خوراکی های رنگارنگ بازار تجریش کاری می نماید هر باری که گذرتان به میدان تجریش افتاد، سری به اینجا بزنید.

باملند و ایران مال

اگر دلتان می خواهد به مرکز خریدی مدرن و تازه در تهران بروید، مرکز خرید باملند و ایران مال در غرب تهران شما را راضی می نماید. ایران مال یکی از بزرگ ترین مراکز خرید در خاورمیانه است و مغازه های متنوعی را به همراه سینما و دیگر امکانات رفاهی در خودش دارد. باملند هم نزدیک به دریاچه و پارک چیتگر، محلی مناسب برای پیاده روی و دوچرخه سواری است.

خرید بلیط هواپیما

برای خرید بلیط هواپیما تهران شیراز یا هر مبدا و مقصدی که مورد نظرتان است، می توانید روی اسنپ تریپ حساب باز کنید. با جستجوی شهر و انتخاب تاریخ رفت و برگشت می توانید لیستی از پروازهای تهران یا شهرهای دیگر را مشاهده کنید. امکان مقایسه و آنالیز ایرلاین هایی که بلیط هواپیما تهران مشهد ارائه می دهند را دارید و می توانید اطلاعات پرواز و نوع هواپیما را هم ببینید. اسنپ تریپ برترین قیمت را برای بلیط هواپیما و برای بسیاری از شهرهای داخلی و خارجی دارد. با عضویت در خبرنامه به سرعت از کمپین ها باخبر می شوید و خدمات پشتیبانی هم در 24 ساعت شبانه روز در دسترس شماست.

منبع: همگردی
انتشار: 14 اسفند 1400 بروزرسانی: 14 اسفند 1400 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 1925

به "معروف ترین مراکز خرید در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معروف ترین مراکز خرید در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید