مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از حضور ساندار پیچای در کنگره تا جاسوسهایی که هر روز تعقیبمان می نمایند

به گزارش عکس پارسی، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

همانطور که انتظار می رفت جلسه ادای شهادت و سوگند ساندار پیچای مدیرعامل گوگل با کنگره ایالات متحده به همان سختی و سنگینی برگزار گردید که ماهها پیش برای مارک زاکربرگ مدیرعامل فیسبوک گذشت.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از حضور ساندار پیچای در کنگره تا جاسوسهایی که هر روز تعقیبمان می نمایند

نیویورک تایمز نوشت: دهها شرکت از سیستم موقعیت مکانی گوشی های هوشمند برای یاری به تبلیغ نمایندگان استفاده می نمایند. آنها می گویند این عملیات کاملا امن و ناشناس است، اما داده ها نشان می دهد که چگونه این فرایند به صورت کاملا نامحسوس زندگی شخصی کاربران را رصد می نماید.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گروهی از پژوهشگران آمریکایی پیروز شدند قوی ترین پروتز روباتیک دنیا را طراحی نمایند. این پروتز روباتیک ترفندهای فانتزی مثل پریدن را انجام نمی دهد اما می تواند رویای دوباره راه رفتنمعلولان را محقق کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

اینترنت 5G یا همان نسل پنجم اینترنت را می توان یکی از مهم ترین رویدادهای جان تکنولوژی مدرن دانست. ورود اینترنت 5G به جامعه با شعار امنیت بالاتر و نوآوری بیشتر همراه است اما این دو منظره چگونه محقق می شوند؟مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گزارش ها حکایت از آن دارند که همکاری اوبر و ناوگان اتوبوسرانی لندن قطعی شده است. جزئیات این طرح به زودی منتشر می گردد اما دارا خسروشاهی مدیرعامل اوبر از ماهها پیش برای پیروزیت این نقشه کوشش نموده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

کمیته رقابت تکنولوژیک و نظارت بر مصرف نمایندگان استرالیا گزارشی از تحقیقات و پیشنهادات خود، در خصوص تأثیر غولهای تکنولوژی ایالات متحده بر امینت و حریم خصوصی کاربران منتشر کرد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب
انتشار: 29 آذر 1401 بروزرسانی: 29 آذر 1401 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 2125

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از حضور ساندار پیچای در کنگره تا جاسوسهایی که هر روز تعقیبمان می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از حضور ساندار پیچای در کنگره تا جاسوسهایی که هر روز تعقیبمان می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید