میانگین سن بیمه شدگان اجتماعی کشاورزان 36 سال است

به گزارش عکس پارسی، به گزارش خبرنگاران، محمدرضا واعظ مهدوی ظهر چهارشنبه در اجلاس مسئولان بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر به میزبانی میامی ضمن بیان اینکه میانگین سن بیمه شدگان اجتماعی کشاورزان 36 سال است، تأکید کرد: این سن کم نشان می دهد که فرهنگ و نگرش توسعه بیمه بین جامعه در کنار توانمندسازی افراد مدنظر مسئولان بیمه اجتماعی کشاورزان بوده است.

میانگین سن بیمه شدگان اجتماعی کشاورزان 36 سال است

وی اضافه نمود: قانون حمایت از روستائیان و کشاورزان 14 سال پیش به دلیل آنکه روستاییان از برخی امکانات شهری بهره مند نبودند و حتی امروز هم نیستند، مصوب گردیده و خوشبختانه توانسته خدمات خوبی را در کشور ارائه کند.

ضرورت اولویت بندی نیازها

مدیرعامل بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور بابیان اینکه نگاه به محرومان جامعه، اقشار کم درآمد، روستائیان نیازمند و مناطق کمتر توسعه یافته اولویت مسئولان در بیمه اجتماعی است، تأکید کرد: چتر بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر در کشور باهدف حمایت گسترانده می گردد.

واعظ مهدوی بیان نمود: بیمه اجتماعی مختص روستاییان است لذا مردم در شهرها از آن بهره مند نمی شوند پس باید در نظر داشت که این بیمه باهدف یاری به مناطق کمتر برخوردار راه اندازی گردیده است.

وی اضافه نمود: وضعیت روستائیان و آنالیزهایی که موجود است، در جای جای ایران اسلامی متفاوت است لذا وظیفه ما و دولت این است که به گروه های کم درآمدتر بپردازد و ما بایستی این را از مردم و مسئولان محلی بخواهیم کسانی که مسائل معیشتی بیشتری دارند را اولویت بندی نمایند.

مدیرعامل بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور گفت: یکی دیگر از انتظارات دولت و صندوق، همراهی مسئولان محلی و شهرستانی، دهیاران و بخشداران در ترویج فرهنگ بیمه در بین روستائیان است که امیدواریم این مهم در میامی نیز محقق گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 34

به "میانگین سن بیمه شدگان اجتماعی کشاورزان 36 سال است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میانگین سن بیمه شدگان اجتماعی کشاورزان 36 سال است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید