نسخه واقعی مکس دیوانه ، بحران دستمال توالت در استرالیا به اوج رسید

به گزارش عکس پارسی، دعوای شدید سه زن سر خریدن دستمال توالت در یکی از فروشگاه های عظیم استرالیا پلیس ناحیه نیو ساوث ولز را ناچار به مداخله برای سرانجام دادن به دعوا کرد.

نسخه واقعی مکس دیوانه ، بحران دستمال توالت در استرالیا به اوج رسید

به گزارش خبرنگاران به نقل از ای پی، با دیده شدن نخستین نمونه های بیماران کرونا مثبت در سرزمین کانگوروها، مردم برای خریدن لوازم بهداشتی به فروشگاه ها هجوم بردند. با اینکه در ساعت های ابتدایی اعلام شده بود دولت استرالیا تمام کمبودها را در کمترین زمان جبران می نماید اما مردم ترجیح دادند احتیاجهایی چون دستمال توالت را بیش از احتیاج خود بخرند و در خانه انبار نمایند. همین ماجرا تنش ها را میان شهروندان نیو ساوث ولز بیشتر کرد و به کشمکش ها دامن زد.

عصر روز شنبه به وقت استرالیا زد و خورد سه زن برای خریدن دستمال توالت از یک فروشگاه عظیم، نیروهای پلیس را به محل دعوا کشاند. یکی از سخنگویان پلیس با تشبیه موقعیت امروز استرالیا با فیلم سینمایی مکس دیوانه از مردم خواست خویشندار باشند و شرایط را درک نمایند. اندرو نیو گفت: خشونت هایی از این دست تحمل نمی گردد و هر که در فروشگاه ها برای خریدن جنس دعوا راه بیندازد، باید در دادگاه جوابگوی رفتار خود باشد.

به گفته پلیس نیو ساوث ولز، دولت محلس قول داده هر گونه کمبود غذاهای بسته بندی، قرص های مسکن و دستمال های بهداشتی را جبران کند و مردم نباید برای تامین این احتیاجها نگران باشند. تصاویر دعوای شدید زنان برای خریدن دستمال توالت در شبکه های اجتماعی استرالیا دست به دست می گردد و با واکنش های گسترده مردم این کشور روبرو شده است.

یکی از زنان موی دیگری را می کشد و آن یکی فریاد می زند: من فقط یه بسته می خوام. بعد کارکنان فروشگاه از راه می رسند و زنان را از هم جدا می نمایند. یکی از عظیم ترین فروشگاه های زنجیره ای استرالیا برای خریدن دستمال توالت سقف گذاشته و به هر نفر فقط چهار بسته دستمال می فروشد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 5 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 813

به "نسخه واقعی مکس دیوانه ، بحران دستمال توالت در استرالیا به اوج رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسخه واقعی مکس دیوانه ، بحران دستمال توالت در استرالیا به اوج رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید