نقره داغ شدن برخی فروشندگان برنج

به گزارش عکس پارسی، معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: 28 پرونده برای متخلفان در زمینه گران فروشی برنج در استان به ارزش 14 میلیارد ریال تشکیل شد که ارزش یکی از این پرونده ها 755 میلیون تومان بود.

نقره داغ شدن برخی فروشندگان برنج

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس، احمدرضا سمیعی نسب یکشنبه 25 خرداد به طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان اشاره و اظهار کرد: این طرح با مشارکت تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف و دیگر دستگاه های مسئول اجرا و در قالب طرح، 628 پرونده تخلف به ارزش 376 میلیارد ریال در استان قم تشکیل شد.

وی ادامه داد: اولویت های نظارت در استان قم در ماه مبارک رمضان در زمینه حبوبات، میوه و تره بار، زولبیا و بامیه و مواد پروتئینی بود.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم افزود: در استان در زمینه ماکارونی شاهد افزایش 28 درصدی قیمت، در زمینه سیب زمینی شاهد کاهش 23 درصدی قیمت، در زمینه کنجاله سویا شاهد افزایش 19 درصدی قیمت و در زمینه آهن الات شاهد رشد 18 درصد قیمت بودیم.

سمیعی نسب ادامه داد: افزایش قیمت ماکارونی در استان به دلیل افزایش قیمت آرد بود، همچنین قیمت سیب زمینی و گوجه در استان قم نیز به دلیل فراوانی محصولات در بازار کاهش پیدا کرد.

وی اعلام کرد: 511 مورد بازرسی در بحث برنج در استان قم انجام و 28 پرونده برای متخلفان در زمینه گران فروشی برنج در استان به ارزش 14 میلیارد ریال تشکیل شد که ارزش یکی از این پرونده ها 755 میلیون تومان بود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 31 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 1030

به "نقره داغ شدن برخی فروشندگان برنج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقره داغ شدن برخی فروشندگان برنج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید