نگاهی اجمالی به سوئست DX3 ، با محصول تازه دیار خودرو آشنا شوید

به گزارش عکس پارسی، سوئست DX3 محصول نو دیار خودرو است که در شهر گلپایگان مونتاژ می شود. چندی پیش هم فروش سوئست DX3 به صورت نقدی از طریق دیار خودرو صورت گرفت.

نگاهی اجمالی به سوئست DX3 ، با محصول تازه دیار خودرو آشنا شوید

با ما همراه باشید و درباره جاذبه های چارگون بیشتر بدانید.

خبرنگاران - مهدی درفشی: دیار خودرو در کارنامه خود، همکاری با برندهای مطرح چین از جمله گریت وال و بایک را دارد. حال، پس از مدت ها دیار خودرو با همکاری سوئست چین، یک کراس اوور را به سبد محصولاتش افزوده است. سوئست یکی از خودروسازان فعال در چین است. از جمله محصول این شرکت که مدت زیادی است در کشور حضور دارد، می توان به ون دلیکا اشاره کرد. اخیرا فروش نقدی سوئست DX3 آغاز شد. دیار خودرو برچسب قیمتی 609 میلیون تومانی را بر روی این خودرو زد.

با سوئست DX3 آشنا شوید

سوئست DX3 از طریق پینین فارینا ایتالیا طراحی و در سال 2019 رونمایی شد. بیننده با نگاهی به ظاهر سوئست DX3، با یک طراحی منسجم و به دور از هر گونه خطوط یا حجم اضافه، روبرو می شود. طراحی سوئست DX3 معقول است و از لحاظ ظاهری، می تواند رقیبی برای هم رده های خود باشد.

طراحی کابین هم ظاهر مناسبی دارد و سازنده سعی کرده است که با استفاده از صفحه نمایشگر به جای صفحه کیلومتر آنالوگ، کابین را مدرن جلوه دهد. همچنین یک صفحه نمایشگر هم در بالای قسمت میانی داشبورد قرار گرفته که وظایفی چون پخش موزیک و مسیریابی را بر عهده دارد. محل قرارگیری نمایشگر، نگارنده را به یاد محصولات ب ام و می اندازد!

قلب تپنده 1.5 لیتری 154 اسب بخاری

این کراس اوور کامپکت به پیشرانه 1.5 لیتری توربو با حداکثر قدرت 154 اسب بخار و حداکثر گشتاور 225 نیوتن متر مجهز است. نیروی این پیشرانه به واسطه جعبه دنده CVT به محور جلو منتقل می شود. پیشرانه مورد استفاده در این خودرو، استاندارد آلایندگی یورو 5 را پاس می کند.

تحهیزات ایمنی و رفاهی

از جمله تجهیزات سوئست DX3 می توان به شش کیسه هوا، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی، سیستم جلوگیری از خطای ترمز، سیستم محافظت در برابر واژگونی، سیستم کنترل کشش هوشمند، سیستم استارت در شیب، سیستم هشدار خادثه، سقف پانوراما، روف رک، سنسور پارک جلو و عقب، صندلی های چرم، صفحه نمایشگر هفت اینچی، دوربین 360 درحه سه بعدی، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، کی لس استارتر، ترمز پارک برقی، سنسور باران و رینگ های آلومینیومی 18 اینچی اشاره کرد.

منبع: بیت ران
انتشار: 23 تیر 1400 بروزرسانی: 23 تیر 1400 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 1656

به "نگاهی اجمالی به سوئست DX3 ، با محصول تازه دیار خودرو آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگاهی اجمالی به سوئست DX3 ، با محصول تازه دیار خودرو آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید