هجوم وحشیانه شغال های گرسنه به پارک

به گزارش عکس پارسی، با شیوع ویروس کرونا و تعطیل شدن مناطق مختلف، شغال ها ناچار شدند برای یافتن غذا به پارک ها هجوم بیاورند.

هجوم وحشیانه شغال های گرسنه به پارک

به گزارش خبرنگار، هر ساله با فرا رسیدن فصل های بهار و تابستان مردم به پارک هایکن در تل اویو می آمدند و بچه ها خود را برای بازی به آن جا می آوردند. این روزها اما به دنبال شیوع ویروس کرونا و قرنطینه خانگی در بیشتر نقاط دنیا، تنها موجودات زنده ای که در پارک هایکن دیده می شوند شغال ها هستند.

از آن جایی که به دلیل خطرات ویروس کرونا پارک هایکن تعطیل است هیچ انسانی قادر نیست تا وارد منطقه مذکور گردد؛ این امر باعث شده تا شغال ها در کمال آرامش و بدون احساس خطر در محیط پارک حضور پیدا نمایند. در این حال مدیر پارک هایکن اظهار دارد که شیوع ویروس کرونا برای شغال ها نیز بد بوده است.

  • صحنه ای دلخراش از شکار گوزنی که طعمه شغال ها شد

با وجود این که عدم حضور انسان ها فضای بیشتری را در اختیار شغال ها قرار می دهد اما این موجودات حالا با کمبود غذا روبرو اند؛ چرا که پیش از این باقی مانده خوراکی انسان ها را می خوردند. بر اساس گفته های زوی گلین، مدیر پارک هایکن، نزدیک به صد شغال در این پارک زندگی می نمایند که حالا با مشکل غذا روبرو شده اند. وی همچنین گفت به دلیل ترس آن ها از انسان ها، این موجودات همیشه فاصله خود را با آدم ها حفظ می نمایند.

در ادامه ویدئوی منتشر شده از هجوم شغال ها به پارک هایکن را مشاهده می کنید:

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 19 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 1069

به "هجوم وحشیانه شغال های گرسنه به پارک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هجوم وحشیانه شغال های گرسنه به پارک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید