هشدار روسیه درباره اقدامات تحریک آمیز تروریست ها در استان ادلب سوریه

به گزارش عکس پارسی، مرکز روسی آشتی نیروهای متخاصم در سوریه هشدار داد، گروه های مسلح تروریستی قصد انجام اقدامات تحریک آمیزی در منطقه کاهش تنش ادلب را دارند تا سپس نیروهای دولتی سوریه را به حمله به مناطق مسکونی متهم نمایند.

هشدار روسیه درباره اقدامات تحریک آمیز تروریست ها در استان ادلب سوریه

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری تاس، دریادار ویچسلاو سیتنیک معاون فرمانده مرکز روسی آشتی نیروهای متخاصم در سوریه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت که گروه های مسلح تروریستی قصد دارند به اقدامات تحریک آمیزی در منطقه کاهش تنش ادلب دست بزنند تا از این طریق نیروهای دولتی سوریه را به حملات به مناطق مسکونی در این استان متهم نمایند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

این مقام نظامی روس با اشاره به اینکه تحرکات و فعال شدن نیروهای گروه تروریستی هیئت التحریر الشام در منطقه پرجمعیت فوآ در استان ادلب مشاهده شده است، اضافه کرد: برای اجرای اقدامات تحریک آمیز، گروهی از فعالان سازمان شبه انسان محبت آمیز کلاه سفیدها نیز به همراه تجهیزات تخصصی به منظور فیلم برداری از صحنه های کشته شدن مردم در منطقه حضور یافته اند.

دریادار سیتنیک تأکید کرد، مرکز روسی آشتی نیروهای متخاصم از فرماندهان گروه های مسلح مستقر در منطقه ادلب می خواهد تا از اقدامات تحریک آمیز مسلحانه دست برداشته و راه چاره و فصل مسالمت آمیز اوضاع در مناطق تحت کنترل خود را در پیش بگیرند.

چند روز قبل نیز گزارش شد که گروه های مسلح غیرقانونی انواع سلاح و تجهیزات سنگین نظامی را به منقطه ای نزدیک به محل استقرار نیروهای دولتی سوریه در استان داریا منتقل نموده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 اسفند 1399 بروزرسانی: 26 اسفند 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 1446

به "هشدار روسیه درباره اقدامات تحریک آمیز تروریست ها در استان ادلب سوریه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار روسیه درباره اقدامات تحریک آمیز تروریست ها در استان ادلب سوریه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید