همکاری نیروی هوایی ارتش با گروه سایپا در ساخت موتور و قطعات الکترونیک

به گزارش عکس پارسی، فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بازدید از گروه خودروسازی سایپا گفت: برنامه آینده گروه سایپا در زمینه فراوری خودروهای باکیفیت، متنوع و جدید، امیدبخش و اعتمادآفرین است.

همکاری نیروی هوایی ارتش با گروه سایپا در ساخت موتور و قطعات الکترونیک

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از سایپانیوز، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده گفت: حضور و بازدید از مجموعه گروه خودروسازی سایپا به منظور شناساییِ ظرفیت ها و آنالیز امکان همکاری مشترک با صنعت خودرو کشور در زمینه طراحی و ساخت موتور و قطعات دارای فناوری بالا صورت می گیرد که قطعاً در صورت توسعه این مدل همکاری، تحریم های دشمن را شکست خواهیم داد.

وی به وجود توان و تخصص لازم در گروه سایپا در زمینه امکانات فنی و نیروی انسانی متخصص اشاره و توضیح داد: با توجه به وجود زیرساخت های مناسب شرکت مگاموتور قصد داریم از توان فنی این شرکت در زمینه ساخت موتور پهپادها استفاده کنیم.

امیر نصیرزاده در بخش دیگری از اظهارات خود، استفاده از دانش متخصصان داخلی را راه حل توسعه فعالیت ها در هر دو بخش صنایع دفاعی و خودروسازی عنوان نمود و گفت: در زمینه ساخت قطعات الکترونیک دارای فناوری بالا، آماده انتقال تجربیات خود به گروه سایپا هستیم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش اضافه نمود: حضور نیروی انسانی متخصص و جوان در سایپا و نیز برنامه آینده این گروه در زمینه فراوری خودروهای متنوع و جدید، امیدبخش و اعتمادآفرین است.

وی در خاتمه یادآور شد: هدف از همکاری مشترک با گروه خودروسازی سایپا، طراحی و ساخت قطعات مورد احتیاج هر دو مجموعه خودروسازی و نیروی هوایی است و قطعاً در این زمینه اقدامات و برنامه های مناسبی را اجرا خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 16 آبان 1399 بروزرسانی: 16 آبان 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 1187

به "همکاری نیروی هوایی ارتش با گروه سایپا در ساخت موتور و قطعات الکترونیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همکاری نیروی هوایی ارتش با گروه سایپا در ساخت موتور و قطعات الکترونیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید