ونگر: آرسنال یکی از مدعیان قهرمانی جام حذفی انگلیس است

به گزارش عکس پارسی، خبرنگاران: سرمربی فرانسوی توپچی های لندن پس از پیروزی تیمش برابر برایتون در دور چهارم جام حذفی انگلیس، شاگردان خود را جزو مدعیان قهرمانی این رقابت ها دانست.

ونگر: آرسنال یکی از مدعیان قهرمانی جام حذفی انگلیس است

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات نتایج درخواست ویزای دانشجویی انگلیس 2020 هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران، در هفته ای که بسیاری از مدعیان قهرمانی جام حذفی انگلیس، همچون منچسترسیتی، چلسی، تاتنهام و ساوتهمپتون از گردونه این رقابت ها حذف شدند، آرسنال توانست میهمان دسته اولی خود، برایتون راورز را در خانه این تیم با نتیجه 3 بر 2 شکست دهد و جواز حضور در جمع 16 تیم پایانی جام را کسب کند.

آرسن ونگر، مربی توپچی های لندن پس از این بازی گفت که تیمش را یکی از مدعیان قهرمانی جام حذفی می داند. او گفت: ما باز هم می جنگیم، چون می خواهیم جام قهرمانی را حفظ کنیم. فکر می کنم که نتایج بازی های روز شنبه (شکست چلسی، منچسترسیتی و ساوتهمپتون) به ما هشدار داد تا فکر نکنیم که در این جام کار آسانی داریم. نتایج آن بازی ها ما را به خودمان آورد.

ونگر اضافه کرد: می دانم که برایتون یک تیم دسته اولی است اما برای بازی برابر همین تیم هم اگر شما آماده نباشید، می بازید. فکر می کنم که نتیجه بازی نشان داد که بازی ما برابر برایتون می توانست به گونه دیگری باشد. ما یکی از مدعیان قهرمانی خواهیم بود اما نتایج بازی های شنبه ثابت کرد که باید محتاط باشیم. در این تورنمنت کاری که شما باید انجام دهید این است که روی دور بعد تمرکز و صعود کنید. ما تجربه خوبی از حضور در جام حذفی داریم و می دانیم که بازی در تمام مراحل آن سخت است. سخت ترین بازی ها اما آنهایی نبودند که ما تصور می کردیم.

سرمربی فرانسوی آرسنال در خصوص عملکرد تیمش هم گفت: به عقیده من عملکرد آرسنال خوب بود و باز هم می توانست گل بزند، چون موقعیت های خوبی داشت. پس از گل سوم ما، برایتون دو شوت به سمت دروازه شلیک و دروازه مان را تهدید کرد اما در مجموع فکر می کنم که تیمم توانست عملکردی را که من انتظار داشتم، ارائه کند.

منبع: تسنیم
انتشار: 22 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 741

به "ونگر: آرسنال یکی از مدعیان قهرمانی جام حذفی انگلیس است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ونگر: آرسنال یکی از مدعیان قهرمانی جام حذفی انگلیس است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید