پرونده حضور زیدان در منچستر یونایتد بسته شد

به گزارش عکس پارسی، تهران (پانا) - مطرح ترین روزنامه چاپ اسپانیا مدعی شد زین الدین زیدان برای آینده خود برنامه ای غیر از حضور در منچستر یونایتد دارد.

پرونده حضور زیدان در منچستر یونایتد بسته شد

به گزارش آ.اس؛ یک باخت نو برای منچستر یونایتد رقم خورد و حالا دوباره در خصوص آینده سولسشر صحبت می کنیم. مرد نروژی در بدترین کابوس های خود تصور نمی کرد که این فصل به شکلی که هست پیش برود. پس از شکست در دربی منچستر و نمایش بدی که یونایتد در این بازی ارائه کرد، اعتراضات زیادی از سوی طرفداران منچستر به گوش می رسد که خواهان تغییر روی نیمکت اولدترافورد هستند.

در میان کاندیداهایی که برای جانشینی او مطرح شده اند، نام زین الدین زیدان یکبار دیگر ظاهر شده است. اگر چه رسانه های انگلیسی کوشش زیادی برای مطرح کردن نام زیدان داشته اند اما باید گفت آنها هر چقدر هم کوشش نمایند، حضور زیدان در منچستر یونایتد تقریبا غیرممکن است. زیدان منتظر تیم ملی فرانسه است تا در صورت ناکامی این تیم در دیدارهای آینده به نیمکت خروس ها برسد و قصد ندارد وارد بحران منچستر گردد.

با وجود این، نتیجه نظرسنجی ها کاملاً مشخص است که مرد فرانسوی در حال حاضر دومین گزینه مورد علاقه طرفداران برای جانشینی است.بالاتر از زیدان در نظرسنجی ها تنها نام برندان راجرز دیده می گردد که او هم گزینه آسانی برای منچستر نیست زیرا راجرز فعلا سرمربی لسترسیتی است و با این تیم قرارداد دارد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 24 آذر 1400 بروزرسانی: 24 آذر 1400 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 1838

به "پرونده حضور زیدان در منچستر یونایتد بسته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرونده حضور زیدان در منچستر یونایتد بسته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید