چرا برای تبلیغ محصول در بازار از تقویم شرکتی استفاده می گردد؟

به گزارش عکس پارسی، سال نو نه تنها تعطیلات مورد علاقه همه است، بلکه یک علت بازاریابی برای گفتن مشتریان نو در خصوص شرکت شما یا یادآوری شرکای موجود در خصوص محصول شما است. در آستانه سال نو است که تقویم به محبوب ترین سوغات تجاری تبدیل می گردد. این می تواند یک تقویم رومیزی، تقویم دیواری یا تقویم جیبی باشد. در هر صورت، هنگام انتخاب نوع تقویم، باید در درجه اول از وظیفه بازاریابی آن در نظر گرفته گردد.

چرا برای تبلیغ محصول در بازار از تقویم شرکتی استفاده می گردد؟

ایده های خلاقانه زیادی در خصوص چگونگی منحصر به فرد کردن و فروش هر تقویم وجود دارد. این رویکرد برای توسعه تقویم های شرکتی، تبدیل آن ها را از هدایای تبلیغاتی تصویری به یک ابزار بازاریابی که در طول سال کار می نماید، ممکن می سازد.

بیشتر بخوانید : چاپ روبان { فهرست قیمت چاپ روبان فوری }

چرا استفاده از تقویم ها به تجارت یاری می نماید؟

هدف از تقویم روز این است که ما را در راستا درست نگه دارد، تاریخ های مهم را به ما یادآوری کند و برای مناسبت های خاص شمارش معکوس کند. در تجارت، استفاده از تقویم از اهمیت بالایی برخوردار است. صرف نظر از اینکه رئیس شرکت، مدیر عامل یا کارمند ساعتی هستید، استفاده از تقویم کاری می تواند به شما در رعایت یک برنامه زمانی خاص یاری کند، از غیبت در جلسات مهم جلوگیری کند و به هماهنگی با برنامه سایر همکاران یاری کند. تقویم های جامع بعلاوه همکاری را تشویق می نماید و هماهنگی بین اعضای تیم را بهبود می بخشد. همه ما از آن ها استفاده می کنیم و همه ما به آن ها احتیاج داریم.

بیشتر بخوانید : بگ پارچه ای آماده از کجا خریداری کنید؟

چرا برای تبلیغ محصول در بازار از تقویم شرکتی استفاده می گردد؟

زمانی که تقویم ها به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی در نظر گرفته می شوند، مزایای زیادی دارند، اما اغلب نادیده گرفته می شوند.

آن ها تبلیغات شماره یک در تمام طول سال هستند

اجازه دهید تصویر را برای شما ترسیم کنیم. برای 52 هفته از سال، برند شما در دید مشتری و یا مشتری احتمالی شما قرار می گیرد. لوگو شما به جنبه ناخودآگاه روز آن ها تبدیل می گردد. در حالی که آن ها غذا می خورند و کارهایشان را انجام می دهند. صرف نظر از آنچه در جریان است، در طول سال، برند شما همان چیزی خواهد بود که آن ها به آن نگاه می نمایند. داشتن یک تقویم شرکتی باعث ارتقا آگاهی و شناخت برند به صورت روزانه می گردد.

بیشتر بخوانید : 10 فروشگاه برتر هدایای تبلیغاتی در ایران

آن ها فرصتی برای تبلیغ پیشنهادات ویژه می باشند

چه بخواهید چیزی را برای یک ماه خاص ارائه دهید، به طور منظم ماهانه، معاملات هفتگی داشته باشید، یا چیزی در این بین. می توانید پیشنهادات ویژه را در تقویم خود بگنجانید و نقاط تماس منظم را با مشتری ایده آل خود تشویق کنید.

آن ها ارزش افزوده برای مشتریان می آورند

همه ما به یک تقویم احتیاج داریم. مفید است و برای مصرف نماینده نیز هدفی دارد. همه برای پیگیری تاریخ ها و رویدادهای مهم از تقویم استفاده می نمایند. و از آنجایی که تقویم ها مفید هستند، مشتریان شما آن ها را در معرض دید قرار می دهند. بسیاری به آن ها روزانه ارجاع می دهند و هر روز از سال آن ها را در معرض شرکت شما قرار می دهند. از آنجایی که تقویم ها برای مشتریان شما مفید هستند، به آن ها علتی می دهند تا لوگو خود را جلوی چشم آن ها نگه دارند.

بیشتر بخوانید : مشاهده نمونه کار و فهرست قیمت تقویم رومیزی

آن ها کسب و کار شما را متمایز می نمایند

با توجه به اینکه 365 روز در سال در منظره مصرف نماینده شما املاک غیر قابل جایگزینی است. این سطح از به یاد ماندنی چیزی است که با پول نمی توان خرید. تقویم خود را منحصربه فرد کنید تا از بقیه متمایز شوید. علاوه بر این، به جای شنا کردن در دریایی از رقبای که برای شنیده شدن آنلاین می جنگند، رویکرد متفاوتی را برای جلب توجه مخاطب هدف خود امتحان کنید. بالاخره همه به یک تقویم احتیاج دارند.

بیشتر بخوانید : مشاهده نمونه کار و فهرست قیمت سررسید تبلیغاتی

این فرصتی است برای کسب و کار شما تا خلاقیت پیدا کند

تقویم ها زمانی برترین هستند که نشان دهنده برند شما باشند، به همین علت است که شما باید طرحی را انتخاب کنید که با چه کسی و چه کاری انجام می دهید، صحبت کند. بعلاوه می توانید بچه حیوانات بامزه یا زیباترین منظره ها دنیا را در تقویم خود قرار دهید. می توانید تکه ای از جواهرات محلی را برای مصرف نمایندگان خود، فراهم کنید.

حتی با توسعه اینترنت پرسرعت و سایر دستگاه های هوشمند، تقویم های قابل چاپ کاملاً منسوخ نشده اند. و همچنان مورد استفاده می باشند.

منبع: مجله چاپخونه
انتشار: 8 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 8 اردیبهشت 1401 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 1972

به "چرا برای تبلیغ محصول در بازار از تقویم شرکتی استفاده می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا برای تبلیغ محصول در بازار از تقویم شرکتی استفاده می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید