چرا فصل چهارم جوکر با استقبال روبرو شد؟

به گزارش عکس پارسی، روزنامه خراسان نوشت: چهارمین فصل مسابقه جوکر اکنون در حال انتشار است و نوروز 1401 با انتشار فصل پنجم، این مسابقه به پایان می رسد.

چرا فصل چهارم جوکر با استقبال روبرو شد؟

جوکر شروع خوبی داشت و در فصل دوم نیز مورد توجه قرار گرفت، اما فصل سوم نتوانست نظر مخاطبان را جلب کند. اکنون این مسابقه در فصل چهارم نیز اوج گرفته و ضعف های فصل قبل جبران شده است. غلامرضا نیکخواه و عباس جمشیدی فر ستاره های فصل اول و دوم جوکر بودند و در فصل چهارم نیز یوسف تیموری و یوسف صیادی دو شرکت کننده محبوب مسابقه هستند.

8 رقیب و رفیق

طبق آن چه در سه فصل گذشته دیدیم، حضور کمدینی که بتواند با طنازی هایش دیگر شرکت کنندگان را به خنده بیندازد، طراحی ایده های نو بامزه، حضور فعال شرکت کنندگان در مسابقه و تعامل درست هشت چهره با یکدیگر، پیروزیت جوکر را تضمین می کند. زمانی که ایده های شرکت کنندگان برای حذف رقبا محدود به پایکوبی و حرکات عجیب و غریب می شود، مخاطب به خنده نمی افتد و جذابیت این رقابت کمتر می شود.

چهره هایی که تلاش می کنند به واسطه درگیری کمتر با رقبا و فعال نبودن در خنداندن آن ها، جلوی حذف شدن خود را بگیرند نیز نقطه ضعفی برای جوکر هستند.

فصل چهارم مانند فصل اول و به ویژه دوم، کم و بیش از امتیاز هایی که باعث جذابیت مسابقه می شود بهره برده است. تقریبا همه شرکت کنندگان سعی می کنند حضور موثری در مسابقه داشته باشند، نوع ارتباط چهره ها با یکدیگر نیز خوب و صمیمانه است و یوسف تیموری مدام در تلاش است تا رقبا را از میدان به در کند، هر چند که گاهی زیاده روی می کند، اما به طور کلی در خنداندن شرکت کنندگان و مخاطبان پیروز بوده است.

ظرفیت بالای یوسف صیادی

حضور یوسف صیادی در مسابقه و نوع ارتباط او با یوسف تیموری هم باعث شده این بازیگر آزادی عمل فراوانی داشته باشد و مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد.

یوسف صیادی به تیموری اجازه می دهد با چهره و لحن صحبت کردن او شوخی کند و این فرصت را در اختیار او گذاشته است. علاوه بر ظرفیت بالایی که در مواجهه با شوخی های تیموری دارد، جدیت چهره اش و همچنین مقاومتی که در برابر خندیدن دارد نیز او را به ستاره جوکر در فصل چهارم تبدیل کرده است.

استقبال یوسف صیادی از شوخی های یوسف تیموری و نوع مواجهه او با این شوخی ها، مورد توجه مخاطبان جوکر قرار گرفته و تحسین آن ها را برانگیخته است.

برخورد محترمانه صیادی با اصغر سمسارزاده مهمان این فصل نیز از چشم مخاطبان دور نماند و محبوبیت او را بیشتر کرد. باید دید در قسمت آخر فصل چهارم، رقابت علی صالحی، یوسف تیموری و یوسف صیادی با یکدیگر به کجا خواهد رسید و آیا پیروزی یکی از ستارگان این فصل پیروزیت آن ها را در جوکر تکمیل خواهد کرد؟

منبع: فرارو
انتشار: 14 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 14 اردیبهشت 1401 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 1979

به "چرا فصل چهارم جوکر با استقبال روبرو شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا فصل چهارم جوکر با استقبال روبرو شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید