چرا وزارت ورزش در قبال مشکل هیات مدیره استقلال سکوت نموده؟

به گزارش عکس پارسی، گودرز حبیبی پیشکسوت باشگاه استقلال در تبادل نظر با خبرنگاران با اشاره به بازداشت اسماعیل خلیل زاده گفت: بیشتر از انتخاب خلیل زاده برای هیات مدیره، سکوت وزارت ورزش بعد از این اتفاق عجیب است. واقعاً چرا وزارت ورزش یک موضع انفعالی گرفته و اصلاً انگار نه انگار برای فردی که با حکم آنها رییس هیات مدیره این باشگاه شده چنین مشکل عظیم و عجیبی پیش آمده؛ سئوال من این است که آیا اگر این مشکل برای پرسپولیس هم پیش آمده بود وزارت ورزش سکوت می کرد، یا در حداقل زمان این مشکل را رفع می کرد.

چرا وزارت ورزش در قبال مشکل هیات مدیره استقلال سکوت نموده؟

وی اضافه نمود: البته جواب این سئوال کاملاً واضح است. هنوز مدت زمان زیادی از برکناری مدیرعامل سابق پرسپولیس با نظر گل محمدی نگذشته و دیدیم که وزارت ورزش در حداقل زمان ممکن یک مدیر بسیار قوی مثل آقای سمیعی را جانشین او کرد. این رفتار تبعیض آمیز بین دو باشگاه همیشه در سه چهار سال از سوی وزارت ورزش دیده شده است.

پیشکسوت آبی پوشان گفت: همین هیات مدیره ناقص و بلاتکلیف با مدیرعامل شکاف عمیق دارند و این اختلاف حالا کاملاً علنی شده است. فریاد شیران یک نمونه کاملاً واضح از این شکاف عمیق است. هیات مدیره مصوب نموده ایشان نباشد، مدیرعامل این مصوبه را اجرا نمی کند. این اختلافات بیشتر از این به پیکر استقلال صدمه می زند. اگر مددی انتخاب وزیر است و به او اعتقاد دارد، باید شخصاً ورود کند و با نشستی که بین هیات مدیره و مدیرعامل می گذارد، این اختلاف را از بین ببرد. و اگر انتخاب او نیست و با رای واقعی هیات مدیره روی کار آمده، وزارت ورزش باید برای هیات مدیره این ارزش را قائل گردد که خودشان برای مدیرعامل باشگاه تصمیم بگیرند.

حبیبی در مورد ادعای یکی از پیشکسوتان استقلال برای خرید این باشگاه بیان داشت: من بعید می دانم که واگذاری این باشگاه به بخش خصوصی عملی گردد و خصوصی سازی مثل همه سالهای گذشته جنبه نمایشی دارد. اما اگر واقعاً قرار است سهام آن واگذار گردد، باید بین پیشکسوتان باشگاه به فروش برسد و لااقل پیشکسوتان باید در اولویت خرید قرار بگیرند. نه اینکه سهام هم در بخش خصوصی بین دوستان و رفقا تقسیم گردد.

مدافع پیشین آبی پوشان در ادامه توضیح داد: هیات مدیره استقلال ناقص است، مدیرعامل شش دانگ نیست، بین همین هیات مدیره و مدیرعامل اختلاف وجود دارد، کفگیر باشگاه به ته دیگ رسیده، دولت در آخرین ماه های خود است و ممکن است با تغییرات در وزارت ورزش بدنه مدیریتی استقلال هم تغییر کند و همه اینها بخشی از مسائل عظیم تیمی هستند که قرار است به زودی مقابل یک مدعی جدید به اسم الهلال در آسیا بازی کند.

وی تاکید نمود: سئوال من این است که آیا با همه این مسائل این امکان وجود دارد که قرارداد 10 بازیکن در خاتمه فصل تمدید گردد و به جز آن چند خرید جدید هم برای تقویت تیم انجام داد؟ یا قرار است ادامه مسائل این فصل استقلال ارثی باشد برای فصل آینده و حتی این تیم در فصل بعد هم با مسائلی جدی تر از این فصل دست و پنجه نرم کند. راستش را بخواهید با این شرایط من یکی چشمم آب نمی خورد که فصل بعد هم آب خوش از گلوی این تیم پایین برود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 تیر 1400 بروزرسانی: 4 تیر 1400 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 1623

به "چرا وزارت ورزش در قبال مشکل هیات مدیره استقلال سکوت نموده؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا وزارت ورزش در قبال مشکل هیات مدیره استقلال سکوت نموده؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید