گواردیولا: مسابقات حذفی در انگلیس همواره سخت است، درباره حضور آرتتا در آرسنال چیزی نمی دانم

به گزارش عکس پارسی، سرمربی منچسترسیتی پس از صعود تیمش به مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه انگلیس از آکسفورد یونایتد تمجید کرد و گفت مسابقات حذفی در انگلیس همواره سخت است.

گواردیولا: مسابقات حذفی در انگلیس همواره سخت است، درباره حضور آرتتا در آرسنال چیزی نمی دانم

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران، پپ گواردیولا که شاگردانش شب گذشته (چهارشنبه) در دیداری خارج از خانه با نتیجه 3 بر یک آکسفورد یونایتد دسته دومی (دسته سوم با احتساب لیگ برتر) را از پیش رو برداشتند و راهی مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه انگلیس شدند، پس از این بازی در تمجید از تیم تحت راهنمایی کارل رابینسون گفت: آکسفورد یونایتد در زمانی که صاحب توپ بود، فوق العاده کار کرد و در زمانی هم که بدون توپ بودند، با بازیکنان سرعتی شان سخت دفاع می کردند. برای رابینسون خوشحالم و به او تبریک می گویم، چون تیمش فوق العاده بود. آکسفورد یونایتد فصل قبل هم خوب بود، اما این فصل بهتر شده است. مسابقات حذفی در انگلیس همواره سخت است.

سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی همچنین درباره دستیار اسپانیایی اش که گفته می گردد در آستانه معرفی اش به عنوان سرمربی جدید آرسنال است، گفت: آرتتا سه سال و نیم است که با ماست، بنابراین چیزی تغییر نکرده است. من خبری از این موضوع (بحث رفتن آرتتا به آرسنال) ندارم و سعی کردیم خودمان را به بهترین شکل ممکن برای این بازی آماده کنیم. تا زمانی هم که خبر جدیدی اعلام نگردد، من نمی توانم صحبتی کنم. هر وقت خبری شد، در کنفرانس خبری بعدی پاسخ تان را می دهم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 594

به "گواردیولا: مسابقات حذفی در انگلیس همواره سخت است، درباره حضور آرتتا در آرسنال چیزی نمی دانم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گواردیولا: مسابقات حذفی در انگلیس همواره سخت است، درباره حضور آرتتا در آرسنال چیزی نمی دانم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید