فوتبال دنیا، لوئیس انریکه: به دنبال ساوت گیت رفتم تا یک معلم زبان انگلیسی مجانی داشته باشم!، می رویم تا انگلیس را ببریم

به گزارش عکس پارسی، فوتبال دنیا - لوئیس انریکه به دلایلی خاص عملکرد سرمربی تیم ملی انگلیس را زیر نظر داشته است.

فوتبال دنیا، لوئیس انریکه: به دنبال ساوت گیت رفتم تا یک معلم زبان انگلیسی مجانی داشته باشم!، می رویم تا انگلیس را ببریم

به گزارش خبرنگاران، لوئیس انریکه در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل انگلیس در رقابت های لیگ ملت های اروپا، سبک مربیگری گرت ساوت گیت، همتایش در تیم رقیب را ستود.

سرمربی تیم ملی اسپانیا گفت: ایده ما قبل از این بازی بزرگ، آمادگی حداکثری همه بازیکنان است. باید به خوبی تیم را آماده کنیم. بازیکنان کاملا ریکاوری نموده اند و اکنون من تردید دارم انگلیس می خواهد چطور بازی کند چون آن ها از جام جهانی تا به حال تغییر نموده اند. از هفته ای که پشت سر گذاشتیم، راضی و خوشحالم.

انریکه در ادامه اضافه کرد: یکی از نقاط قوت انگلیس، ضربات ایستگاهی است. باید هوشیار باشیم و به آن هاکاشته و کرنر زیادی ندهیم. هدف ما داشتن توپ و بازی دور از محوطه جریمه خودمان است. انگلیس نسبت به جام جهانی، تیم بهتری به نظر می رسد. سبک ساوت گیت را می پسندم. او را دنبال کردم تا هم سبک بازی تیمش را یاد بگیرم و هم یک معلم انگلیسی مجانی داشته باشم!چیزی که به لحاظ ریاضی صعود ما را قطعی می نماید، پیروزی است. به هیچ نتیجه دیگری فکر نمی کنیم. می رویم تا بازی را ببریم. برای لحظات خوب و بد آماده ام. خودم را با مربی بودن وفق داده ام.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 70

به "فوتبال دنیا، لوئیس انریکه: به دنبال ساوت گیت رفتم تا یک معلم زبان انگلیسی مجانی داشته باشم!، می رویم تا انگلیس را ببریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، لوئیس انریکه: به دنبال ساوت گیت رفتم تا یک معلم زبان انگلیسی مجانی داشته باشم!، می رویم تا انگلیس را ببریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید