گوشی تاشو موتورولا در آزمون لولا تنها 27 هزار بار دوام آورد

به گزارش عکس پارسی، این روزها بازار گوشی های تاشو بسیار داغ شده است و بسیاری از برندها به دنبال تولید گوشی هوشمند تاشو هستند. اما این گوشی ها باید بتوانند در آزمونهای مختلف نیز نمره خوبی بگیرند که به نظر می رسد برای گوشی تاشو موتورلا شرایط اینگونه نیست.

گوشی تاشو موتورولا در آزمون لولا تنها 27 هزار بار دوام آورد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، گوشی تاشو موتورولا در آزمون لولای خود تنها 27 هزار بار دوام آورد. این موضوع بسیاری را ناامید کرده است.

از آنجا که موتورولا ریزر در حال ورود به قفسه های فروش است و حتی پیش فروش نیز انجام داده است، سوال این است که اصلا لولای تاشونده این گوشی تا چه حد کارایی دارد. اگر برایتان سوال است که چرا این موضوع مهم است، بد نیست یاداوری کنیم که گوشی گلکسی فولد سامسونگ نیز به علت ورود اولیه ضعیف به بازار تا مدت ها با مشکلاتی جدی رو به رو شد و مجبور شد ورود مجدد خود را ماهها به تعویق بیندازد.

اکنون سی نت، یک بررسی روی گوشی موترولا ریزر انجام داده و مشخص شدهه است که این گوشی فقط به عدد 27 هزار بار تا شدن رسیده، این در حالی است که موتورولا مدعی شده بود این رقم برابر با 100 هزار بار خواهد بود.

اگر یک تخمین میانگین را در نظر بگیریم که آمریکایی ها روزانه 52 بار تلفن خود را چک می کنند ، موتورولا Razr می تواند یک سال و نیم در آمریکا قابل استفاده باشد.

منبع: انتخاب
انتشار: 6 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 773

به "گوشی تاشو موتورولا در آزمون لولا تنها 27 هزار بار دوام آورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی تاشو موتورولا در آزمون لولا تنها 27 هزار بار دوام آورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید