2 پروژه آموزش و پرورش استثنایی در آبادان افتتاح شد

به گزارش عکس پارسی، تهران (پانا) - مجموعه چمن مصنوعی و اتاق بازی مدرسه شمیم ویژه دانش آموزان استثنایی شهرستان آبادان با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد ریال و باشگاه پیشکسوتان آموزش و پرورش استثنایی آبادان با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور افتتاح شد.

2 پروژه آموزش و پرورش استثنایی در آبادان افتتاح شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان آموزش و پرورش استثنایی، سید جواد حسینی و کورش مودت، مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان پیش از ظهر امروز چهارشنبه 29 بهمن ماه 99 در آیین بهره برداری از مجموعه چمن مصنوعی و اتاق بازی ویژه دانش آموزان استثنایی شهرستان آبادان حضور یافتند.همچنین باشگاه پیشکسوتان آموزش و پرورش استثنایی نیز در شهرستان آبادان افتتاح شد.

سید جواد حسینی در حاشیه این مراسم با بیان اینکه در سطح کشور بیش از 190 باشگاه پیشکسوتان آموزش و پرورش استثنایی راه اندازی شده است گفت: این باشگاه ها با استفاده از ظرفیت شیفت خالی مدارس استثنایی ایجاد شده است.

وی اضافه نمود: بازنشستگان رابطه عاطفی با مدارس دارند و قرارگیری این باشگاه ها در دل مدارس موجب عدم گسست عاطفی بازنشستگان با مدارس می گردد. با راه اندازی باشگاه پیشکسوتان میتوان از اندوخته ها و تجارب بازنشستگان در بدنه نظام تعلیم و تربیت استفاده نمود.

حسینی همچنین تربیت بدنی و ورزش را از احتیاجهای اساسی دانش آموزان با احتیاجهای ویژه دانست و اضافه نمود: دانش آموزان استثنایی به تحرک بدنی بیش از سایر دانش آموزان احتیاج دارند و ساخت سالن های ورزشی 200 متر مربعی درون مدرسه ای برای این دانش آموزان در سراسر کشور شروع شده است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 23 اسفند 1399 بروزرسانی: 23 اسفند 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 1441

به "2 پروژه آموزش و پرورش استثنایی در آبادان افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2 پروژه آموزش و پرورش استثنایی در آبادان افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید