آرنولد شوارتزنگر خودرو الکتریکی خود را به نوجوان فعال زیست محیطی قرض می دهد

به گزارش عکس پارسی، آرنولد شوارتزنگر بازیگر سرشناس دیروز و فعال سیاسی امروز به گرتا تونبرگ؛ فعال زیست محیطی نوجوان وعده داده است که ماشین الکتریکی خود را در اختیار وی می گذارد.

آرنولد شوارتزنگر خودرو الکتریکی خود را به نوجوان فعال زیست محیطی قرض می دهد

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

به گزارش سرویس خواندنی های انتخاب، این روزها گرتا تونبرگ به یکی از سرشناس ترین چهره ها در فضای بین الملل شده است. این فعال زیست محیطی نوجوان که برای حفظ زمین مبارزاتی جدی را شروع نموده است پس از حضور و سخنرانی در سازمان ملل متحد این بار در پی سفر به موترال کانادا و ادامه فرایند اعتراضی خود نسبت به تغییرات اقلیمی است.

جالب است بدانید او سعی می کنید مسیرهای خود را با وسایل حمل و نقلی طی کند که کمترین نرخ آلودگی زیست محیطی را دارند و مسیرها را با کشتی یا خودروهای الکتریکی می پیماید. اکنون او در آستانه سفر به مونترال با پیشنهاداتی از سوی طرفدارانش برای استفاده از خودروهای الکتریکی روبرو است.

تونبرگ در جریان مصاحبه با یک نشریه سوئدی به این موضوع اشاره نمود و گفت: آرنولد شوارتزنگر؛ بازیگر و فرماندار پیشین کالیفرنیا ماشین الکتریکی خود را به من و پدرم پیشنهاد داد.

گرتا تونبرگ ، فعال اقلیمی سوئدی 16 ساله میخواهد در مونترال در یک تظاهرات پرشور درباره آب و هوا شرکت کند. تخمین زده می گردد حداقل 300 هزار نفر در این راهپیمایی شرکت نمایند. به نظر می رسد مردم از دیدن او در مونترال بسیار هیجان زده اند و پیشنهاد داده اند گرتا اتومبیل های برقی آنان را استفاده کند. اما یکی از جالبترین پیشنهادهایی که وی دریافت کرد ، از طرف شخصیت اصلی فیلم ترمیناتور بود.

مونترال کانادا از هفته ها پیش در حال برنامه ریزی برای راهپیمایی گسترده است. برخی از مدارس کلاس هایی را برای امکان حضور و حمایت دانش آموزان از این راهیپیمایی لغو نموده اند. جاستین ترودو نیز اعلام نموده است که در کنار تونبرگ راهپیمایی خواهد نمود.

منبع: انتخاب
انتشار: 15 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 638

به "آرنولد شوارتزنگر خودرو الکتریکی خود را به نوجوان فعال زیست محیطی قرض می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آرنولد شوارتزنگر خودرو الکتریکی خود را به نوجوان فعال زیست محیطی قرض می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید