آموزش رایگان چرم دوزی و گلیم بافی در ورامین

به گزارش عکس پارسی، رئیس اداره میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی ورامین گفت: دو رشته صنایعدستی چرم دوزی و گلیمبافی به صورت رایگان در ورامین برگزار می گردد.

آموزش رایگان چرم دوزی و گلیم بافی در ورامین

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات مهاجرت به کانادا از طریق کالج هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

بهگزارش میراثآریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی تهران، ژیلا خدادی امروز سه شنبه 21 مردادماه 99 گفت: آموزش این دو رشته صنایعدستی تا انتها مهرماه به صورت حضوری و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در محل برج تاریخی علاءالدوله برگزار می گردد.

او اضافه نمود: در هر دوره آموزشی 11 نفر به صورت دو جلسه در هفته آموزش های لازم را به صورت تئوری و عملی در رشته چرم دوزی و گلیمبافی فرا می گیرند.

رئیس اداره میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی ورامین مطرح کرد: این دوره آموزشی به صورت رایگان در طول سه ماه و به مدت صد ساعت آموزشی برای هر هنرجو برگزار و در انتها به هنرجویان گواهی انتها دوره آموزش مقدماتی اعطا خواهد شد.

او گفت: گلیمبافی دارای خاستگاه ویژه ای در شهرستان ورامین است و سال ها این هنر بین مردم این شهرستان زنده و پویا مانده است.

خدادی اضافه نمود: علاقه مندان برای اطلاعات بیشتر از دوره های آموزش صنایعدستی می تواند به اداره میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی ورامین واقع در مسجد جامع این شهرستان مراجعه نمایند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 12 مهر 1399 بروزرسانی: 12 مهر 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 1117

به "آموزش رایگان چرم دوزی و گلیم بافی در ورامین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش رایگان چرم دوزی و گلیم بافی در ورامین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید