ابهام در اعزام فرنگی کاران منتخب به تورنمنت ایتالیا

به گزارش عکس پارسی، به گزارش خبرنگاران، تورنمنت بین المللی کشتی آزاد و فرنگی ایتالیا به عنوان یکی از میادین طرح سیستم رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی طی روزهای 25 تا 28 دی ماه در شهر رم برگزار می گردد. کارد فنی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی ایران هم تصمیم گرفتند چهار آزادکار و چهار فرنگی کار را به این میدان تدارکاتی اعزام نمایند.

ابهام در اعزام فرنگی کاران منتخب به تورنمنت ایتالیا

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به همین دلیل چندی پیش حسام الدین جعفری سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی در مصاحبه با خبرنگاران از اعزام علیرضا نجاتی در 60 کیلوگرم، محمدعلی گرایی در 77 کیلوگرم، سعید عبدولی در 82 کیلوگرم و امیرقاسمی منجزی در 130 کیلوگرم اطلاع داد و تاکید نمود این اعزام اهمیت خاصی برای کادر فنی خواهد داشت.

در حالیکه این اعزام در برنامه های کادر فنی تیم مشلی کشتی فرنگی قرار گرفته و حتی نفرات اعزامی هم معین شدند، اعزام تیم با اما و اگر روبرو شده است.

حسن رنگرز سخنگوی فدراسیون کشتی نیز در تایید این مطلب به خبرنگاران گفت: اسامی فرنگی کاران اعزامی به این تورنمنت ارائه شده تا امور اداری لازم دنیا اعزام صورت گیرد، اما در نهایت کادر فنی باید برای این اعزام نظر نهایی خود را بدهد. طبیعتا دستاوردهای فنی این اعزام در اولویت برنامه های تیم ملی است و باید از سوی کادر فنی در نظر گرفته گردد.

بدین ترتیب بحث تصمیم نهایی برای حضور فرنگی کاران منتخب در تورنمنت بین المللی ایتالیا به محمد بنا و همکارانش در کادر فنی تیم ملی محول شد تا طی روزهای آینده در این خصوص اعمال نظر نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 533

به "ابهام در اعزام فرنگی کاران منتخب به تورنمنت ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابهام در اعزام فرنگی کاران منتخب به تورنمنت ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید