اتلتیکومادرید تمایلی به خرید موراتا ندارد

به گزارش عکس پارسی، بر اساس گزارش یک نشریه انگلیسی، باشگاه اتلتیکومادرید تمایلی به خرید آلوارو موراتا ندارد.

اتلتیکومادرید تمایلی به خرید موراتا ندارد

به گزارش خبرنگاران، باشگاه چلسی ظاهراً تمایلی به ادامه همکاری با آلوارو موراتا ندارد، مهاجمی که نتوانسته انتظارات مدیران و طرفداران این باشگاه انگلیسی را برآورده کند. باشگاه چلسی دو سال پیش این مهاجم اسپانیایی را در ازای 70 میلیون پوند از رئال مادرید به خدمت گرفت، اما اکنون با فروش وی قصد به خدمت دریافت گونسالو ایگواین دارد.

در حالی که در روزهای اخیر گفته شد سران باشگاه اتلتیکومادرید در حال مذاکره با مدیران باشگاه چلسی برای به خدمت دریافت موراتا هستند، اکنون نشریه انگلیسی دیلی میل خبر می دهد که این باشگاه تمایلی به خرید این مهاجم اسپانیایی در این زمستان یا تابستان آینده ندارد و تنها حاضر است این مهاجم 26 ساله را با قرارداد قرضی 6 ماهه بدون بند خرید به خدمت بگیرد.

با این شرایط به نظر نمی رسد که باشگاه چلسی تمایلی به معامله با اتلتیکومادرید داشته باشد، چرا که به دنبال تأمین بودجه مدنظر برای به خدمت دریافت گونسالو ایگواین از یوونتوس است، بازیکنی که در حال حاضر به طور قرصی برای میلان بازی می نماید.

موراتا که سابقه بازی در تیم های رئال مادرید و یوونتوس را در کارنامه اش دارد، تا کنون در 72 بازی از رقابت های مختلف برای چلسی به میدان رفته و 24 گل هم به ثمر رسانده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 132

به "اتلتیکومادرید تمایلی به خرید موراتا ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتلتیکومادرید تمایلی به خرید موراتا ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید