اسپیکر هوشمند هوآوی

به گزارش عکس پارسی، این اسپیکر 360 درجه از دو ساب ووفر 60 وات تشکیل شده که در کنار آن تمامی سرویس های هوآوی نیز برای کاربران در دسترس قرار گرفته.

اسپیکر هوشمند هوآوی

شرکت هوآوی قصد دارد با همکاری کمپانی Devialet، اسپیکر هوشمند خود را با نام ساند ایکس روانه بازار کند. شرکت Devialet با اسپیکر های پیشرفته فانتوم در بین علاقه مندان شهرت دارد و طبق گزارش ها این اسپیکر را با همکاری هوآوی و با قیمت 285 دلار در چین عرضه خواهد کرد.

این اسپیکر 360 درجه از دو ساب ووفر 60 وات تشکیل شده که در کنار آن تمامی سرویس های هوآوی نیز برای کاربران در دسترس قرار گرفته.

از جمله امکاناتی که شرکت هوآوی در این اسپیکر به کارگرفته می توان به Xiaoyi، دستیار هوشمند هوآوی، کنترل خانه هوشمند HiLink و پشتیبانی از موزیک اشاره کرد. Devialet نیز در این اسپیکر از سیستم لرزش گیر ساب ووفر با نام SAM استفاده کرده است. با اینکه اسپیکر های پیشرفته متعددی در بازار وجود دارند، اما Devialet همواره به لطف طراحی های منحصر به فرد و جالب خود توانسته نسبت به رقبا متمایز باشد.

نتیجه همکاری این شرکت با هوآوی نیز دست کمی از محصولات قبلی این شرکت ندارد. ساند ایکس نیز طراحی زیبا و جذابی دارد. البته از نظر برخی، طراحی این اسپیکر هوآوی در اصل از هوم پاد اپل برگرفته شده است. هنوز تاریخ عرضه ساند ایکس اعلام نشده است. این اسپیکر تنها در چین عرضه خواهد شد.

منبع: فرادید
انتشار: 22 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 576

به "اسپیکر هوشمند هوآوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسپیکر هوشمند هوآوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید