بهترین هدایایی که می توان برای چشم روشنی خانه جدید انتخاب کرد

به گزارش عکس پارسی، انتخاب هدیه برای خانه جدید کار آسانی است اگر بتوانید فهرست تان را محدود به گزینه های متفاوت و با ارزش کنید.

بهترین هدایایی که می توان برای چشم روشنی خانه جدید انتخاب کرد

جهت دریافت خدمات پتینه کار با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش گروه بازرگانی خبرنگاران، انتخاب هدیه برای خانه جدید کار آسانی است اگر بتوانید فهرست تان را محدود به گزینه های متفاوت و با ارزش کنید. در این مقاله پنج ایده طلایی به شما معرفی می کنیم که با استفاده از آن ها می توانید هدایایی شیک و به یاد ماندنی از خودتان به یادگار بگذارید.

  1. ظروف با ارزش

درست است که خرید آنلاین کارت هدیه روش بسیار آسانی است و معمولا در انواع مراسم مثل روز مادر، تولد و ازدواج کاربرد دارد؛ اما اگر جزو هواداران خرید هدیه هستید و دوست دارید برای تهیه آن وقت بگذارید و اهمیتش را بیشتر نشان دهید، از انتخاب ظروف با ارزش غافل نشوید.

یکی از بهترین هدیه هایی که می توان به عنوان چشم روشنی به زوج های جوان یا کسانی که به خانه جدید رفته اند، هدیه داد؛ ظروف با ارزش بسته به میزان بودجه شماست. جنس این ظروف از نقره، مس و کریستال گرفته تا چینی، چوب و سرامیک می تواند متفاوت باشد. آنچه که مهم است این است که به مدل آن و زیبایی ظرف توجه زیادی داشته باشید و مراقب باشید سراغ مدل هایی که همه جا پیدا می شوند و زیاد هستند، نروید. اگر بودجه بندی تان این امکان را به شما می دهد که هزینه کنید، یک ظرف نقره کوچک حتی در حد یک شکلات خوری یا قندان کوچک هم هدیه ای به یاد ماندنی خواهد بود؛ در غیر این صورت سراغ سایر جنس ها بروید و چیزی را بخرید که می دانید اگر خودتان هدیه می گرفتید، از دیدنش خرسند می شدید.

  1. گلدان گل زیبا

از دیگر هدایایی که می تواند به عنوان گزینه ای عالی برای چشم روشنی در نظر گرفته گردد؛ هدیه دادن گلدان گل یا گیاه است. از آنجایی که گیاهان زنده هستند و پر از حس خوب، می توانند هدیه هایی به یاد ماندنی برای عزیزان شما محسوب شوند؛ ضمن اینکه کسانی که گل و گیاه دوست دارند، حتی اگر از چند نفر دیگر هم گلدان گرفته باشند، باز هم خرسند خواهند شد.

موقع خرید گلدان گیاه به عنوان هدیه دقت داشته باشید که مدل گلدان و شیک بودن آن بسیار مهم است؛ به همین دلیل ترجیحا سراغ گلدان های پلاستیکی نروید و در عوض از مدل های فلزی شیک موجود در بازار یا نهایتا مدل های سرامیکی متفاوت بهره ببرید. گیاهانی مثل زاموفیلیا، آگلونما، اگزالیس، سانسوریا جزو گیاهانی هستند که برای رشد در محیط آپارتمانی مناسبند و زیبایی بسیار زیادی دارند. توجه داشته باشید اگر شخص مورد نظر شما فرزند کوچک یا حیوان خانگی دارد، قبل از خرید گیاه باید درباره سمی نبودن آن مطمئن شوید. در این مطلب با گیاهان سمی برای سگ ها آشنا شوید.

  1. هدیه برای کلکسیون دارها

بسیاری از افراد به جمع آوری کلکسیون وسایل مختلف علاقه دارند. کافی است بدانید آن ها به چه چیزی علاقمند هستند تا بتوانید بخشی از کلکسیون شان را به عنوان چشم روشنی هدیه دهید و خوشحال شان کنید؛ برای مثال این روزها جمع کردن اکشن فیگورهای شخصیت های قهرمانی یا حتی ضد قهرمانی برای علاقمندان به مارول و دی سی یکی از لذتبخش ترین کارهای دنیاست و به هر گوشه دکوراسیون منزل شان که نگاه کنید، رد پایی از این آثار را می بینید. شما می توانید یکی از اکشن فیگورها، بخشی از کتاب ها یا مجلات و حتی پوسترهای شخصیت مورد علاقه این افراد را به آن ها هدیه دهید.

  1. هدیه دادن تابلو

اگر از فرم کلی خانه دوست یا آشنایتان خبر دارید یا عکس های آن را دیده اید، خرید یک تابلوی نقاشی زیبا یا یک کلاژ جالب می تواند ایده خوبی برای او باشد؛ چون اولا می توانید حدود ابعاد و رنگ مناسب قاب و طرح داخل تابلو را با توجه به فضای خانه او انتخاب کنید و از طرف دیگر هم اگر دوست تان تازه ازدواج نموده باشند از آنجایی که معمولا تابلوی نقاشی در لیست ضروری جهیزیه عروس قرار نمی گیرد؛ می توانید با خرید یک تابلوی نقاشی زیبا یکی خرده ریزهای جا مانده از لیست ضروری جهاز عروس را تهیه کنید.

اگر هم خودتان نقاشی می کشید که چه بهتر؛ می توانید یک یا چند تابلوی کوچک و عظیم با طرح زیبایی از آنچه دوست تان به آن علاقه دارد، بکشید و به او هدیه دهید. در نهایت اگر دوستتان علاقه چندانی به نقاشی ندارد یا خودتان به هر دلیلی نمی توانید این کار را انجام دهید، می توانید یکی از عکس های زیبا و با کیفیت او را چاپ نموده و به صورت قاب شده به او هدیه دهید و برایش به یادگار بگذارید.

  1. مجسمه و دکوری شیک

این روزها استفاده از مجسمه ها و انواع دکوری های شیک باب میل افراد زیادی است؛ به شرط آنکه به کیفیت مجسمه دقت کنید و سراغ مدل هایی بروید که اولا با سلیقه صاحبخانه جدید جور است و ثانیا مدل خاص و متفاوتی دارد. برای مثال ممکن است بدانید که شخصی که در حال تهیه هدیه برایش هستید، علاقه زیادی به باله دارد، در این صورت تهیه یک مجسمه فلزی یا چینی از یک بالرینا می تواند ایده خوبی برای خرسند کردن او باشد. دقت داشته باشید هر چه وزن و استحکام مجسمه بیشتر باشد و رنگ غنی تری در آن به کار رفته باشد، از ارزش بیشتری برخوردار خواهد بود. در حال حاضر برخی شرکت ها اقدام به فراوری مجسمه های کوچک از آثار مهم هنری دنیا می نمایند، که آن ها هم ایده های بسیار خوبی برای هدیه دادن خواهند بود. مثلا می توانید مجسمه مرغوب بوسه اثر گوستاو کلیمت را تهیه کنید و به دوستتان هدیه دهید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 بهمن 1399 بروزرسانی: 7 بهمن 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 1347

به "بهترین هدایایی که می توان برای چشم روشنی خانه جدید انتخاب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین هدایایی که می توان برای چشم روشنی خانه جدید انتخاب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید