اسکوچیچ: گل گهر همانند تیم ما امتیازات بچگانه ای را از دست داده است

به گزارش عکس پارسی، دراگان اسکوچیچ معتقد است گل گهر سیرجان هم همانند تیمش امتیازات بچگانه ای را در هفته های اخیر از دست داده است و تیم خوبی است.

اسکوچیچ: گل گهر همانند تیم ما امتیازات بچگانه ای را از دست داده است

به گزارش خبرنگاران، دراگان اسکوچیچ بعد از پیروزتیمش در مقابل گل گهر سیرجان اظهار کرد: به بازیکنانم تبریک می گویم که در بیشتر دقایق بازی را کنترل کردند و توانستند به پیروزی دست یابند. در نیمه نخست مشکلاتی در کناره های زمین داشتیم اما بعد از آن توانستیم بهتر بازی کنیم و شانس های زیادی برای گلزنی خلق کنیم.

وی ادامه داد: در دقایق پایانی از عملکرد بازیکنانم راضی نبودم که عقب کشیدند اما در کل خوب عمل کردیم. چیزی که می خواستم را اجرا کردند.

سرمربی کروات صنعت نفت آبادان درباره موقعیت های متعدد تیمش و کنترل بازی در سیرجان گفت: این کار آسان نبود. بازی سختی را پشت سر گذاشتیم. بازیکنانم با اعتماد به نفس بازی را کنترل کردند. ما هیچ وقت دفاع مطلق نمی کنیم که این موضوع اهمیت بالایی دارد.

اسکوچیچ با بیان اینکه گل گهر تیم خوبی است، اضافه نمود: دو تیم از نظر بدنی در این شرایط جوی به مشکل خوردند. فکر می کنم گل گهر تیم خوبی است. این تیم هم مانند ما یکسری امتیازات بچگانه را از دست می دهد. در بازی با نفت مسجد سلیمان و پرسپولیس به راحتی امتیاز از دست دادیم. شرایط گل گهر هم همانند تیم ما است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 412

به "اسکوچیچ: گل گهر همانند تیم ما امتیازات بچگانه ای را از دست داده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسکوچیچ: گل گهر همانند تیم ما امتیازات بچگانه ای را از دست داده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید