اطلاعات پرواز ایران به هند

به گزارش عکس پارسی، پروازهای ایران به هند

از جمله کشورهایی که بسیاری از ایرانی ها برای مقاصد مختلف کاری و تفریحی به آن سفر می نمایند، کشور هند است. آیا تا به حال به هند سفر نموده اید؟ آیا به این موضوع علاقه مند هستید که در زمینه اطلاعات پروازی ایران به هند بیشتر بدانید؟ آیا می دانید چگونه می توان به هند سفرکرد؟ در ادامه با ما در خبرنگاران تا به انتهای این مطلب همراه باشید تا به اتفاق هم اطلاعات پروازی ایران به هند را آنالیز کنیم .

اطلاعات پرواز ایران به هند

دوستی بهانه ای برای پرواز

در میان تمام فراز و نشیب هایی که ایران و هند در طول تواریخ هزارساله شان طی کرده اند، بوده است سالیانی که این دو کشور با ادغام فرهنگ ها، سنن، زبان و حتی طرز تهیه طبخ غذاهای شان به برادری و یکدستی خاصی رسیده اند که در بسیاری از مواقع، تشخیص این که کدام یک از این ودیعه های فرهنگی متعلق به کدام یک از این دو کشور پهناور و کهن سال هستند سخت می نماید. امروزه یکی از مقاصد اصلی گردشگری ایرانیان همین کشور هند است و اگر به لیست پروازی ایرلاین های ایرانی خوب دقت کنیم، می توانیم شمار زیادی از این رفت و آمدها به شهرهای دور و نزدیک این کشور را به وضوح ببینیم. این دوستی دیرینه تا جایی پیشرفته است که اگر قصد سفر به هند را داشته باشیم احتیاج به یک سری اطلاعات پروازی جامع پیدا خواهیم کرد. شهرهایی مانند دهلی، گوا، جیپور و تاج محل جز شهرهایی هستند که پروازهایی از ایران را همواره در لیست خود دارند و هر کدام از آن ها، قوانین و ساعاتی دارند که دانستن شان برای هر مسافر ایرانی واجب است.

برای رزرو آنلاین بلیط هواپیما اینجا را کلیک کنید

برای پرواز به سمت کشور عجایب و رنگ ها، به صورت منظم و روتین پرواز های مستقیم از تهران به بمبئی وجود دارد. در حال حاضر شرکت هواپیمائی که این پرواز ها را انجام می دهد، شرکت ایران ایر(Iran Air) به سمت مسیرهای بمبئی و دهلی پرواز ها را صورت می دهند. اطلاعات پرواز هر کدام از این شهر ها که تهران به مقصدشان ترک می گردد، فرق دارد . در ادامه به تفکیک، اطلاعات مرتبط با این دو شهر را برای شما به همراه بعضی اطلاعات تکمیلی ترمی آوریم. لطفا توجه داشته باشید که این اطلاعات در تاریخ 1 بهمن ماه سال 1396 به رشته تحریر در آمده است و برای دستیابی به آخرین و به روز ترین اطلاعات پرواز ایران به هند، به سایت خبرنگاران مراجعه فرمایید.

تهران- دهلی: برای پرواز مستقیم به سمت دهلی می توانید بلیط خود را برای روز های شنبه، سه شنبه، چهارشنبه و آدینه رزرو و خریداری فرمایید. مدت زمانی که شما در پرواز هستید بدون احتساب پیش آمدن مسائل احتسابی، 3 ساعت و 50 دقیقه به طول می انجامد. پرواز شما در فرودگاه بین المللی دهلی که به آن فرودگاه ایندیرا گاندی(Indira Gandhi International Airport)، نیز می گویند، به زمین می نشیند.

تهران- بمبئی: پرواز تهران به مقصد بمبئی در حال حاضر در روزهای سه شنبه و آدینه به صورت مستقیم صورت می پذیرد. پروازی که با آن ها پرواز به سمت بمبئی صورت می پذیرد، شرکت هواپیمایی ایران ایر است. اندازه زمانی که برای رسیدن به بمبئی به طول می انجامد بدون احتساب مسائل احتمالی، 3 ساعت و 45 دقیقه به طول می انجامد. پرواز شما به بمبئی در فرودگاه بین المللی بمبئی که به آن فرودگاه چاتراپاتی شیواجی (Chhatrapati Shivaji International Airport) نیز می گویند، به زمین می نشیند.

توجه داشته باشید که پرواز های هند معمولا با هواپیماهای ایر باس 310 و 340(Air Bus 310, 340)، انجام می گردد.

جالب است بدانید که هم فرودگاه بین المللی بمبئی و هم فرودگاه بین المللی دهلی، هیچ کدام برای پذیرش هواپیماهای مختلف، محدودیت پهنای باند ندارند.

گفتنی است که برای سفر به هند، پرواز های غیر مستقیم مختلفی نیز وجود دارد. به طور مثال می توانیم به پرواز غیر مستقیم تهران- دبی- بمبئی اشاره کرد. مدت زمانی که به طول می انجامد تا سفر شما در پرواز های غیر مستقیم به اتمام برسد، از قبل به صورت دقیق قابل پیش بینی نیست.

برای رفتن به دیگر شهرهای هند، مخصوصا شهرها و منطقه ها تفریحی همانند گوآ می توانید از تورهای مختلف شرکت ها و آژانس های هواپیمایی معتبر بهره ببرید. تور نوروزی سال97 هند خبرنگاران را دیده اید؟ برای نوروز سال 1397، خبرنگاران اقدام به برگزاری تور بمبئی- گوآ کرده که با شرایط بسیار عالی و امکانات فوق العاده آن را برگزار می نماید. به طور مثال پرواز شما برای تور بمبئی- گوآ به صورت چارتر می باشد. شما در این تور می توانید هم از جاذبه های مختلف و فوق العاده بمبئی تماشا کنید و هم به سواحل فوق العاده زیبای گوآ بروید.

منبع: الی گشت
انتشار: 14 شهریور 1401 بروزرسانی: 14 شهریور 1401 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 2078

به "اطلاعات پرواز ایران به هند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعات پرواز ایران به هند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید