اقدامات جدید اداره گردشگری تایلند در هند برای جذب گردشگر

به گزارش عکس پارسی، تایلند، جذب گردشگران هندی را برای سال 2018 هدف خود قرار داده و در این جهت، اقداماتی اندیشیده است.

اقدامات جدید اداره گردشگری تایلند در هند برای جذب گردشگر

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

بمبئی - اداره گردشگری تایلند (TAT) مفهوم بازاریابی جدید خود را در هند رونمایی کرد: آمادگی برای پذیرش روح جدید تایلند شگفت انگیز. یوتاساک سوپاسورن، مدیر اداره گردشگری تایلند، ریاست تیم مدیریت گردشگری تایلند را در مراسم افتتاح این رویداد در JW Marriott Airocity در دهلی نو به عهده داشت. مدیران ارشد شرکت های مسافرتی هند، رسانه های مسافرتی و مهمانانی از جامعه کسب و کار هند، وی را در این رویداد همراهی می کردند.

تانیس پتسوان، معاون مدیر اداره گردشگری تایلند در خصوص ارتباطات بازاریابی، در سخنرانی خود در خصوص این محصول گفت:

ایده پذیرش روح جدید یعنی از بازدیدنمایندگان بخواهیم ذهن و قلب خود را برای عمیق تر و وسیع تر کردن تجربیات خود نسبت به درک جدید از جاذبه ها و تنوع تجربه ها در تایلند، آماده نمایند.

این کمپین ارتباطاتی با اجرای برنامه های خلاقانه، محصولات جدید یا هویت جذابی از مقاصد گردشگری معروف به آن ها را به بازدیدنمایندگان معرفی خواهد نمود. هدف این کمپین جذب بازدیدنمایندگان قدیمی و جدید است. بازدیدنمایندگان، چشم اندازهای جدیدی در جاذبه های فعلی مشاهده خواهند کرد یا از تجربیات منحصر به فردی که در جاذبه های گردشگری جدید وجود دارند، لذت خواهند برد. تانس، به صورت خلاصه، محصولات گردشگری مختلفی را در زمینه های غذا، طبیعت و ساحل، هنر و صنایع دستی و فرهنگ و شیوه زندگی تایلندی معرفی کرد که بازدیدنمایندگان هندی به طور یقین از آن ها لذت خواهند برد.

در ادامه، کوح ساکسمن، ساکسوفونیست مشهور تایلندی به همراه یک نوازنده هندی به اجرای برنامه زنده پرداختند. روزنامه نگار مشهور هندی، ویر سانگهاوی، یکی از گردشگران همیشگی تایلند که عاشق غذاهای تایلندی است درباره علاقه و اشتیاق خود نسبت به این کشور پادشاهی صحبت کرد و بعضی از تجاربی را که طی سال ها در این کشور به دست آورده بود، برای مهمانان نقل کرد. همچنین، مهمانان این رویداد شاهد نمایش هایی از فرهنگ تایلندی بودند، مثل نقاشی الگوی تایلندی روی دست، تزیین میوه و سبزی و اجرای نمایش های صحنه ای (پایکوبی کلاسیک تایلندی و موی تای).

دفاتر اداره گردشگری تایلند در بمبئی و دهلی نو مشغول همکاری با شرکا و اپراتورهای تورهای گردشگری هستند تا مفهوم جدید بازاریابی را تبدیل به فروش بیشتر در میان مشتری های خاص نمایند؛ مشتری هایی مثل سفرهای لوکس، عروسی و ماه عسل، مسافرهای خانم و خانواده ها. دانشجویان هم یکی از بخش های جدیدی هستند که مورد هدف بازاریابی جدید قرار گرفته اند.

علاوه بر این، اداره گردشگری تایلند بازدیدنمایندگان ساکن در شهرهای دیگر هند را هم هدف قرار داده است. با توجه به این که شهرهای زیادی در هند دارای جمعیتی بیش از سه میلیون نفر هستند، می توان هند را منبع مهم گردشگر برای تایلند در سال های آینده دانست.

یوتاساک گفت:

هند اکنون یکی از ده منبع مهمی است که گردشگران ما از آن کشور وارد تایلند می شوند. همچنین، این کشور عضو باشگاه کوچکی متشکل از کشورهایی است که بیش از یک میلیون بازدیدنماینده در سال فراوری می نمایند. در سال 2017، تایلند به رکورد 1.41 میلیون ورودی گردشگر از هند و 129 میلیارد روپیه درآمد ناشی از گردشگری دست یافت که 18 درصد بیشتر از سال 2016 است. ما می خواهیم به رشد درآمدی 12 درصد از بازار هند در سال 2018 دست یابیم.

هر روز، مسافران هندی بیشتری از بازدید از نقاط گردشگری سنتی خود در بانکوک و پاتایا منصرف می شوند و به گردش در چیانگ رئی، ریانگ، ترات، هوآ هین و ساموت سونکرم می پردازند. انتظار می رود که در سال 2018، سفرهای تجاری دوجانبه و MICE در اثر رشد مالی هند افزایش یابد و شرکت های هواپیمایی جدید، پروازهای دو طرفه بیشتری را انجام دهند. اتمام ساخت وساز بزرگراه آسیایی به وسیله میانمار باعث می گردد که نسل جدیدی از مسافران امکان استفاده از مسیرهای جدید مسافرتی بین مناطق جنوب و جنوب شرقی آسیا را داشته باشند.

در انتها این رویداد، آقای یوتاساک سوپاسورن، جوایزی را برای حمایت از همکاران خود و آژانس های مسافرتی، خطوط هوایی، رسانه ها و شرکت های برنامه ریزی نماینده مراسم عروسی اعطا کرد.

هندوستانی ها می توانند به محض ورود به تایلند در ایستگاه های بین المللی ویزا دریافت نمایند. خطوط هوایی دو طرفه در همه زمان ها با 240 پرواز هفتگی بین تایلند و 17 شهر بزرگ در هند و توسط 11 شرکت هواپیمایی زیر با حداکثر ظرفیت در حال خدمات رسانی به مشتریان هستند: تای ایرویز، بانکوک ایرویز، ایر ایندیا، جت ایرویز، ایرلاینز ایندیگو، اسپایس جت، تای ایر ایشیا، بوتان ایرلاینز، دروک ایر، گارودا ایندونزیا و تای اسمایل.

منبع: کجارو / traveldailynews.asia
انتشار: 23 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 454

به "اقدامات جدید اداره گردشگری تایلند در هند برای جذب گردشگر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقدامات جدید اداره گردشگری تایلند در هند برای جذب گردشگر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید