اعلام آمادگی بنیاد مستضعفان برای یاری به مقابله با کرونا تا پساکرونا

به گزارش عکس پارسی، فتاح در جلسه ستاد فرماندهی مدیریت کرونای شهر تهران، آمادگی کامل بنیاد مستضعفان را برای یاری به ستاد مقابله با کرونا در بحران کرونا و حتی تا پسا کرونا خاطرنشان کرد.

اعلام آمادگی بنیاد مستضعفان برای یاری به مقابله با کرونا تا پساکرونا

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران به نفل از روابط عمومی بنیاد مستضعفان به نقل از دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، ستاد فرماندهی مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران روز چهارشنبه با حضور سید پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و تمامی اعضا تشکیل جلسه داد.

فتاح در این جلسه ضمن تقدیر از زحمات کادر درمان و اعضای ستاد که فعالانه مشغول خدمت رسانی و تصمیم گیری مناسب برای حفاظت از مردم هستند، اظهارداشت: سابقه نداشت که همه جهان در معرض یک عارضه یکسان قرار گرفته و مدیریت کشور ها در بوته آزمایش قرار گیرد. این بحران یک آزمون بین المللی بود که ایران در آن سرافراز شد.

وی اضافه نمود: یکی از دلایل موفقیت ایران در این آزمون بین المللی همراهی مردم فهیم ایران با محدودیت های ایجاد شده در این ایام بود. ملت به درستی در این بحران عمل نموده و با در خانه ماندن و پرهیز از تردد های غیر ضروری و رعایت فاصله گذاری اجتماعی نقش موثری در این راستا ایفا کردند.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با یادآوری مدیریت خوب این بحران در کشور، شناسایی نقاط قوت و ضعف را لازم برشمرد و گفت: مردم و ارگان ها، دستگاه ها و سازمان ها در این بحران با فرمان رهبر معظم انقلاب همه به میدان آمدند و نشان دادند که در بحران ها تیز و سریع عمل نموده و به نوعی می توان گفت قهرمان این بحران کادر پزشکی و مردم هستند.

فتاح در ادامه سخنان خود به بعضی اقدامات این سازمان در بحران کرونا اشاره نمود که تخصیص اعتبارات نقدی و بسته های حمایتی برای ساکنان حاشیه تهران و اقشار آسیب پذیر، کارکنان سازمان های مختلف، بسته های معیشتی، پرداخت وام قرض الحسنه برای اقشار مختلف از آن جمله بود.

وی آمادگی کامل بنیاد مستضعفان را برای یاری به ستاد مقابله با کرونا در بحران کرونا تا پساکرونا خاطرنشان کرد و گفت: در ایران از این تهدید یک فرصت ساختیم و ایمان همگی ما بیشتر شد. بدون تردید مردم به عملکرد مدیریت این بحران نمره خوبی می دهند و این افتخار ملی در تاریخ کشور ثبت شد.

وی ضمن تقدیر از زحمات تمامی سازمان ها، نهادها، ارگان ها و اقشار مختلف در بحران شیوع کرونا، شهدای خدمت پزشکی را موجب افتخار ملی برشمرد و بر مستندسازی رزومه آنان در یک کتاب تاکید نمود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 951

به "اعلام آمادگی بنیاد مستضعفان برای یاری به مقابله با کرونا تا پساکرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام آمادگی بنیاد مستضعفان برای یاری به مقابله با کرونا تا پساکرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید