ایران در بیستمین نمایشگاه صنایع دستی ایتالیا حاضر می شود

به گزارش عکس پارسی، مدیر نمایشگاه های صنایع دستی میلان از ایران برای حضور در بیستمین نمایشگاه صنایع دستی ایتالیا دعوت کرد.

ایران در بیستمین نمایشگاه صنایع دستی ایتالیا حاضر می شود

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

پویا محمودیان، مدیرکل صادرات صنایع دستی بعد از ظهر روز چهارشنبه (18شهریور ماه) مهمان سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری بود. نمایشگاه میلان مهم ترین نمایشگاه اتحادیه اروپاست و قرار است سال جاری بیستمین سال این نمایشگاه را جشن بگیرند. بر این اساس آنتونیو اینتینیتا درخواست کرد که ایران حضور پررنگی در نمایشگاه میلان داشته باشد و دعوت خودشان را به معاون صنایع دستی ایران رسما اعلام کردند. پویا محمودیان گفت:

در حاشیه این نشست به مباحث دیگری پرداخته شد تا زمینه همکاری های مشترک با ایتالیا و پروژه هایی که می تواند به صورت مشترک بین ایران و اتحادیه اروپا برگزار گردد، فراهم و شرایط آن ارزیابی و قرار شد ما برنامه نمایشگاه را ببینیم و بعد از ارزیابی شرایط و ضوابط تصمیم بگیریم که ایران با چند صنعتگر و در چه فضایی می تواند در این نمایشگاه حاضر گردد.محمودیان با بیان اینکه هنوز جواب رسمی به این دعوت را اعلام نکردیم گفت:در این نشست درباره سرمایه گذاری پروژه های مشترک هم صحبت شد. مراکز فروش دائم صنایع دستی در اتحادیه اروپا می تواند به عنوان پروژه مشترک بین ایران و ایتالیا تعریف گردد و اگر شرایط و ضوابط مورد قبول دو کشور باشد، این پروژه می تواند به عنوان سرمایه گذاری مشترک صورت بگیرد.او با اشاره به کو برندینگ گفت:این بحث جدیدی است که می تواند به عنوان یک همکاری مشترک بین ایران و ایتالیا اتفاق بیفتد و در قالب آن، محصولات ایران و ایتالیا به صورت مشترک در بازارهای بین المللی حضور داشته باشند. باید به جزئیات این موضوع بیشتر پرداخته گردد تا ببینیم چطور می توانیم آن را عملیاتی کنیم تا صنعتگران ،هنر وصنایع دستی ما بتواند بهره لازم را از این پروژه ببرد.محمودیان همچنین درباره انتخاب صنعتگران برای حضور در این نمایشگاه گفت:یک سری ضوابط و شرایط انتخاب هنرمندان با ایتالیا مشترک است تا طبق اطلاعاتی که از سلیقه خاص بازار اروپا داریم و بازدیدکنندگانی که به این نمایشگاه می آیند، انتخاب درست و منطقی درباره حضور صنعتگران ایرانی در نمایشگاه میلان داشته باشیم.این نمایشگاه هر سال آذر ماه برگزار می گردد و از مهمترین رویدادهای جهانی است که طبق آخرین آمار اعلام شده، سه ونیم میلیون بازدیدکننده دارد. سال گذشته نیز حدود 130کشور در آن حضور داشتند. منبع: ایسنامنبع: کجارو
انتشار: 6 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 407

به "ایران در بیستمین نمایشگاه صنایع دستی ایتالیا حاضر می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران در بیستمین نمایشگاه صنایع دستی ایتالیا حاضر می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید