باب منندز: بولتون اطلاعاتی دارد که باید از سوی سنا و مردم شنیده شود

به گزارش عکس پارسی، عضو ارشد سنای آمریکا در واکنش به گزارش نیویورک تایمز درباره افشاگری بولتون در خصوص ترامپ بیان نمود شکی نیست که بولتون اطلاعاتی دارد که باید از سوی سنا و عموم مردم شنیده شود.

باب منندز: بولتون اطلاعاتی دارد که باید از سوی سنا و مردم شنیده شود

به گزارش، سناتور باب منندز، عضو ارشد سنای آمریکا در واکنش به گزارش نیویورک تایمز در خصوص افشاگری جان بولتون در کتابش درباره قطع کمک ترامپ به اوکراین برای تحقیق این کشور از پسر جو بایدن در پیامی توییتری نوشت: در حال حاضر شکی نیست که بولتون اطلاعاتی دارد که باید از سوی سنا و عموم مردم شنیده شود.

باب منندز نوشت: هم اکنون. نه زمانی که دادگاه انتها یافت، نه زمانی که کتاب او منتشر شد. اکنون زمان شنیدن صحبت های بولتون است. اکنون

جان بولتون در کتاب جدید خود که هنوز منتشر نشده اعلام کرد ترامپ در اوت 2019 به مشاورانش گفته بود که قصد دارد کمک 391 میلیون دلاری نظامی به اوکراین را مسدود کند تا مقامات اوکراین از پسر جو بایدن، نامزد دموکرات ها و رقیب انتخاباتی او تحقیق کنند.

: آغاز جلسه دفاعیه ترامپ در سنای آمریکا

افشاگری جان بولتون علیه ترامپ در کتاب جدید

روزنامه نیویورک تایمز براساس متنی از کتاب جدید جان بولتون، مشاور سابق امنیت ملی آمریکا که هنوز چاپ نشده ولی به دست این روزنامه رسیده است گزارش داد اظهارات جنجالی بولتون در بحبوحه دادگاه استیضاح دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در مجلس سنا همچنین شامل پیش نویس دست نوشته هایی است که او طی هفته های اخیر منتشر کرده است.

در همین حال سناتور چاک شومر، رهبر دموکرات ها در سنای آمریکا در واکنش به افشاگری بولتون در کتابش درباره قطع کمک ترامپ به اوکراین برای تحقیق این کشور از پسر جو بایدن خواستار شهادت بولتون در دادگاه استیضاح ترامپ شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 747

به "باب منندز: بولتون اطلاعاتی دارد که باید از سوی سنا و مردم شنیده شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باب منندز: بولتون اطلاعاتی دارد که باید از سوی سنا و مردم شنیده شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید