بازسازی ویلا: بازسازی خط ریلی تهران، مشهد و شروع به کار مجدد آن (بروزرسانی: تعداد کشته ها به 44 تن رسید)

به گزارش عکس پارسی، خط ریلی تهران-مشهد پس از بازسازی مجددا شروع به کار کرد. تعداد کشته های این حادثه دلخراش به 44 تن رسید.

بازسازی ویلا: بازسازی خط ریلی تهران، مشهد و شروع به کار مجدد آن (بروزرسانی: تعداد کشته ها به 44 تن رسید)

جهت دریافت خدمات بازسازی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

پس از سرانجام عملیات جستجوی کشته شدگان سانحه ریلی سمنان- دامغان، با کوشش های انجام گرفته از سوی ماموران شرکت راه آهن، خط ریلی تهران- مشهد بازگشایی شد و رفت و آمد در این خط از سر گرفته شد.

در تصادف دیروز (آدینه) دو رام قطار مسافربری در راستا سمنان که از تبریز و سمنان راهی مشهد بودند چهار واگن از خط خارج و دو واگن دچار آتش سوزی شدند که در پی آن 44 تن کشته شدند. در این حادثه 82 نفر مصدوم شده بودند که 17 نفر بستری هستند و بقیه پس از مداوا ترخیص شده اند.

در اطلاعیه راه آهن جمهوری اسلامی درباره بازگشایی این خط آمده است:

با کوشش ماموران فنی راه آهن محور تهران-مشهد که در پی سانحه برخورد دو قطار در ایستگاه هفت خوان سمنان-دامغان مسدود شده بود، بازگشایی شد و در حال حاضر کلیه قطارهای این محور طبق برنامه به حرکت خود ادامه خواهند داد.

منبع: کجارو / خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 دی 1400 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 1861

به "بازسازی ویلا: بازسازی خط ریلی تهران، مشهد و شروع به کار مجدد آن (بروزرسانی: تعداد کشته ها به 44 تن رسید)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی ویلا: بازسازی خط ریلی تهران، مشهد و شروع به کار مجدد آن (بروزرسانی: تعداد کشته ها به 44 تن رسید)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید