با کاهش یارانه دستمزددریافتی از دولت، وست جت تنها نصف حقوق 2500 نفر از کارکنانش را می پردازد!

به گزارش عکس پارسی، وست جت ایرلاینز به کارکنانی که مرخصی اجباری رفته اند هشدار داده که از یکشنبه ممکن است حقوق آن ها به خاطر تغییرات اعمال شده در برنامه یارانه دستمزد فدرال تا 53 درصد کاهش پیدا کند و این مسئله باعث شده خدمه پرواز از اتاوا خواستار عمل شوند.

با کاهش یارانه دستمزددریافتی از دولت، وست جت تنها نصف حقوق 2500 نفر از کارکنانش را می پردازد!

پرداخت هفتگی بیشینه برای بیش از 3200 کارمندی که در مرخصی اجباری به سر می برند و متکی بر برنامه یارانه دستمزد اورژانسی کانادا (CEWS) هستند از847 دلار به 400 دلار کاهش پیدا می کند.

مارک پورتر معاون وست جت در پیغام خود به کارکنان گفت این تصمیم به خاطر تغییرات برنامه یارانه فدرال اجرا شده است.

او گفت: با توجه به اینکه این برنامه در پایان سپتامبر تمام می شود، حالا هدف این است که با هم راستا کردن کمک های CEWS با مزایایی که تحت برنامه بیمه اشتغال ارایه می شوند، این انتقال تسهیل شود.

خدمه پرواز تحت تاثیر این امر از دولت خواسته اند روشن بگوید که در چه زمانی چه مقدار پول وارد حساب های شرکت از طریق یارانه فدرال می شود تا تعیین کنند که امکان بازگشت به مبالغ فعلی دستمزدی وجود دارد یا خیر.

کریس روئنبوش که در اتحادیه کارکنان عمومی کانادا کننده حدود 4 هزار خدمه پرواز وست جت است که 2500 نفرشان در مرخصی اجباری هستند، گفت: وست جت نمی تواند تا وقتی که اتاوا جای خالی را پر کند پول ما را بدهد، بنابراین اعضای ما شاهد نصف شدن دستمزد خود هستند.

او اضافه کرد: خیلی آزاردهنده است که ببینیم دولت CEWS را تبلیغ می کند و در عین حال مسائل بوروکراتیک و قوانین در حال تغییر باعث می شوند ما ندانیم باید انتظار چه چیزی را داشته باشیم. بسکمک از کارکنان گریه کنان به من زنگ زده اند و می گویند ممکن است نتوانند اجاره خانه پرداخت کنند.

منبع: ایرونی ها
انتشار: 23 آبان 1399 بروزرسانی: 23 آبان 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 1203

به "با کاهش یارانه دستمزددریافتی از دولت، وست جت تنها نصف حقوق 2500 نفر از کارکنانش را می پردازد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با کاهش یارانه دستمزددریافتی از دولت، وست جت تنها نصف حقوق 2500 نفر از کارکنانش را می پردازد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید