بعضی کلاس های آموزشی جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی به صورت مجازی برگزار می گردد

به گزارش عکس پارسی، خبرنگاران/آذربایجان شرقی معاون آموزشی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی گفت: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و حفاظت از سلامت فراگیران، دوره های آموزشی زبان انگلیسی و بعضی از دوره های آموزشی دیگر که امکان برگزاری دارند، به صورت مجازی و آنلاین برگزار می گردد.

بعضی کلاس های آموزشی جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی به صورت مجازی برگزار می گردد

اکبر اسمعیلی با اشاره به این که یکی از مزیت های آموزش آنلاین این است که افراد قادر هستند در هر مکانی از آموزش استفاده نمایند، اظهار کرد: در کلاس های آنلاین جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی علاوه بر امکان ضبط کلاس ها و مشاهده مجدد، امکان استفاده از نقطه نظرات خانواده ها نیز وجود دارد.

وی اضافه کرد: کلاس های آموزشی آنلاین طبق برنامه ریزی قبلی و اعلام برنامه به فراگیران و مدرسان هرسطح از اوایل اسفند ماه در تمامی مراکز جهاددانشگاهی استان با نظارت مستقیم کارشناسان آموزش آغاز شده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی، وی ادامه داد: آموزش مجازی برای فراگیران جهاددانشگاهی به صورت کاملاً رایگان بوده و برگزاری مجدد کلاس های حضوری مراکز آموزشی و دوره های تخصصی کوتاه مدت جهاد دانشگاهی تابع شرایط کشور و تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا خواهد بود که امیدواریم با بهبود شرایط موجود، کلاس های حضوری مجدداً برپا گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 839

به "بعضی کلاس های آموزشی جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی به صورت مجازی برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بعضی کلاس های آموزشی جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی به صورت مجازی برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید