برگشت اعتبارات ممنوع

به گزارش عکس پارسی، خبرنگاران/خراسان شمالی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت: ریالی از اعتبارات نباید برگشت بخورد و شهرداران باید در زمان مالی باقیمانده اعتبارات را هزینه کنند.

برگشت اعتبارات ممنوع

غلامرضا هوائی در نشست با شهرداران استان که پنجم تیرماه در محل استانداری برگزار گشت، گفت: شوراهای اسلامی شهرها باید نسبت به انتخاب شهرداران کارآمد و توانمند اهتمام داشته و شهرداران باید در بخش های اتمام پروژه های ناتمام و ورود به بخش سرمایه گذاری ورود جدی داشته باشند.

هوائی در بخش دیگر سخنان خود تاکید کرد: ورودی شهرها برای جذب جهانگرد از اهمیت بالایی برخوردار است و در اقصی نقاط جهان برخی از شهرها با نام خاص خود شناخته شده هستند و شهرهای استان هم باید به این تابلوها مجهز شوند.

وی افزود: در خراسان شمالی تفرجگاه های بکر و دیدنی فراوانی وجود دارد اما به خوبی از این اماکن کسب درآمد نداریم.

وی گفت: تفرجگاه ها، بومگردی ها و اماکن جهانگردی استان نباید تنها به خودروهایی با پلاک خراسان شمالی محدود شود بلکه باید بتوانیم با بهره مندی درست از این ظرفیت ها جذب مسافر و جهانگرد و در ادامه تولید درآمد داشته باشیم.

هوائی افزود: مدیران و مسئولان استانی باید بدانند تنها ایجاد کارهای عمرانی موجب رضایت مردمی نمی شود و باید در برخی مواقع در میان مردم حضور یافت و شنوای درد و دل آنان باشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 مرداد 1400 بروزرسانی: 7 مرداد 1400 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 1685

به "برگشت اعتبارات ممنوع" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگشت اعتبارات ممنوع"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید