بستری برای نقدها مردمی فراهم گردد

به گزارش عکس پارسی، ما بستر و روالی برای دریافت نقدها از مردم در دولت و سایر قوا نداریم؛ البته منظور بستری است که به طور ملموس منتهی به نتیجه گردد.

بستری برای نقدها مردمی فراهم گردد

گروه دانشگاه خبرنگاران، محسن حقی؛* در برهه ای حساس قرار داریم که دشمنان ایران و ایرانی حساب ویژه ای بر روی ایجاد اختلاف داخلی و بحران آفرینی از طریق فریب خوردگان اغتشاشگر بازکرده اند. کاملا درست است که صف اغتشاشگران از صف مردم جداست و مردم عادی هدفشان اختلال نیست؛ بلکه دلشان به رنج آمده و برای گلایه به خیابان ها می آیند.

اما دولت و قوای مملکت باید برای خلا موجود در زمینه انتقاد کار نمایند. مردم نمی دانند چگونه اعتراض نمایند که لقب اغتشاشگر به ناحق نگیرند. در واقع ما بستر و روالی برای دریافت نقدها از مردم در دولت و سایر قوا نداریم. البته منظور بستری است که حقیقتا و به طور ملموس منتهی به نتیجه گردد.

مردم تمایلی به اختلال و اغتشاش یا جنگ داخلی و ناامنی ندارند، اما حقیقتا احتیاج دارند شنیده شوند نه به طور گروهی بلکه احتیاج دارند دولت و سایر قوا با کنار گذاشتن عقاید شخصی و حزبی، درد دل و نقدها تک تکشان را بشنوند. همین که بدانند گوش شنوایی هست که می شنود و می اندیشد و جوابی منطقی با صداقت و طبق حقیقت در سریع ترین زمان ممکن می دهد دلگرمی برای مقاومت و پایداری در برابر زورگویی ها و گردن کلفتی های ابرقدرت نما های غرب است.

قوای مملکت نباید با بی توجهی اجازه دهند که این گوش شنوا معاندین و دشمنان باشند. از قوای سه گانه خواهش مکنیم گوش شنوای درد دل مردم عادی باشند که فشار بحران ها بیشتر روی آن هاست و اجازه ندهند بیگانگان در این میدان جولان دهند و با سوء استفاده از نام مردم بتازند و ایجاد اغتشاش و اختلاف نمایند.

محسن حقی، دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اردبیل

انتشار یادداشت های دانشجویی به معنای تأیید تمامی محتوای آن توسط خبرنگاران نیست و صرفاً منعکس نماینده نظرات گروه ها و فعالین دانشجویی است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 585

به "بستری برای نقدها مردمی فراهم گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بستری برای نقدها مردمی فراهم گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید