ترامپ به معترضان آمریکایی هشدار شدید داد

به گزارش عکس پارسی، به گزارش خبرنگاران، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در حساب کاربری خود در توئیتر بار دیگر به معترضان آمریکایی هشدار داد.

ترامپ به معترضان آمریکایی هشدار شدید داد

ترامپ در این ارتباط با بیانی هشدار آمیز گفت: معترضان، آنارشیست ها، آشوبگران و غارتگران که در حال حرکت به سوی اوکلاهاما هستند لطفاً درک کنید، با شما همانند نیویورک، سیاتل یا مینیاپولیس رفتار نخواهد شد، صحنه بسیار متفاوت خواهد بود.

این اظهارات ترامپ در شرایطی عنوان شده که همزمان با ادامه اعتراضات ضدنژادپرستی در آمریکا، رئیس جمهور این کشور به علت نحوه مواجهه با اعتراضات به مرگ جورج فلوید و خشونت پلیس علیه سیاه پوستان، مورد نقدها بسیاری قرار گرفته است.

پیش از این نیز، ترامپ با حمله به مقام های شهر سیاتل و ایالت واشنگتن گفته بود که سریع تر این تظاهرات را جمع نمایند وگرنه خود اقدام نموده و با استفاده از ارتش معترضان را سرکوب خواهد نمود.

جورج فلوید سیاهپوست در ششم خرداد ماه در حالی که دست هایش دستبند خورده بود، توسط مأموران پلیس بر روی خیابان خوابانده شد و یکی از افسران به مدت نزدیک به 9 دقیقه زانوی خود را بر گردن وی فشرد. او به طور مداوم فریاد می زد نمی توانم نفس بکشم اما این افسر پلیس هیچ توجهی نکرد تا جایی که این متهم از حرکت افتاد و دقایقی بعد جان سپرد.

فیلم منتشر شده از این جنایت انسانی، به سرعت در شبکه های مجازی پیچید و موج خشم و اعتراض علیه این رفتارهای نژادپرستانه را در سراسر ایالات متحده و حتی دنیا برانگیخت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 1024

به "ترامپ به معترضان آمریکایی هشدار شدید داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ به معترضان آمریکایی هشدار شدید داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید