ترامپ: هرگز منطقه خودمختار در واشنگتن ایجاد نخواهد شد

به گزارش عکس پارسی، رئیس جمهور آمریکا در پیامی در توئیتر نوشت تا زمانی که وی رئیس جمهور است منطقه خودمختار در واشنگتن دی سی وجود نخواهد داشت.

ترامپ: هرگز منطقه خودمختار در واشنگتن ایجاد نخواهد شد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز سه شنبه در پیامی در توئیتر نوشت درباره ایجاد منطقه خودمختار در پایتخت این کشور هشدار داد.

وی در این پیام توئیتری نوشت: تا زمانی که من رئیس جمهور شما هستم، هرگز یک منطقه خودمختار در واشنگتن دی سی وجود نخواهد داشت. اگر تلاش کنند با نیروی جدی روبرو خواهند شد.

چند روز پیش رسانه های آمریکا گزارش دادند که معترضان در آمریکا بخش هایی از شهر سیاتل در ایالت واشنگتن را به تصرف درآورده اند اما در عین حال برخی رسانه های دست راستی با معرفی معترضان به عنوان فعالان مسلح گروه آنتیفا اطلاعات اغراق شده ای در این باره منتشر کردند.

بعد از آن، ترامپ در صفحه توئیتر خود با بیان اینکه آنارشیست ها سیاتل را تصرف کردند، تهدید کرد: همین حالا شهرتان را پس بگیرید. اگر این کار را انجام ندهید من این کار را می کنم.

او همچنین تهدید کرد در صورتی که اشغال منطقه کپیتال هیل در شهر سیاتل ادامه پیدا کند، از نیروهای گارد ملی برای آزاد کردن این منطقه استفاده خواهد کرد.

شهرهای بزرگ آمریکا پس از انتشار ویدئویی که قتل جورج فلوید شهروند سیاه پوست آمریکایی در اثر رفتار خشونت آمیز یک افسر پلیس سفیدپوست را نشان می داد، به صحنه یکپارچه اعتراض تبدیل شده اند.

.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 30 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 1028

به "ترامپ: هرگز منطقه خودمختار در واشنگتن ایجاد نخواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: هرگز منطقه خودمختار در واشنگتن ایجاد نخواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید