تعداد فضاهای ورزشی کشور بعداز پیروزی انقلاب 14 برابر شده است

به گزارش عکس پارسی، به گزارش خبرنگاران، مسعود سلطانی فر ظهر امروز سه شنبه در آیین افتتاح ورزشگاه 5 هزار نفری شهرستان مراغه با اشاره به پیشرفت ورزشی کشورمان طی این 40 سال عمر انقلاب اسلامی گفت: نسبت به قبل از انقلاب فضاهای ورزشی کشورمان14 برابر شده است و این دستاورد بزرگی برای کشورمان است.

تعداد فضاهای ورزشی کشور بعداز پیروزی انقلاب 14 برابر شده است

وی با اشاره به اینکه سرانه فضای ورزشی نسبت به قبل از انقلاب 32 برابر افزایش یافته است، گفت: سال آینده نیز 12 ورزشگاه 5 هزار نفری و 10 سالن سرپوشیده 6 هزار نفری به بهره برداری می رسد. ساخت این طرح ها از 20 سال قبل شروع و نیمه تمام مانده بوده است.

سلطانی فر اضافه نمود: سه ورزشگاه 15 هزار نفری نیز در ارومیه، زنجان و شاهرود به بهره برداری می رسد. همچنین سال آینده دو پیست دوچرخه سواری در رشت و ساری و سه سالن سرپوشیده دو میدانی در یزد، اردبیل و خرم آباد به بهره برداری می رسد.

وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه از ابتدای سال 9 ورزشگاه پنج هزار نفری در کشور افتتاح شده است، گفت: با وجود تحریم های دشمن ولی وزارت ورزش و جوانان با وجود تمام مسائل افتتاح سالن های ورزشی را از هفته دولت شروع نموده و هر هفته یک طرح بزرگ ورزشی در کشور به بهره برداری می رسد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 145

به "تعداد فضاهای ورزشی کشور بعداز پیروزی انقلاب 14 برابر شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعداد فضاهای ورزشی کشور بعداز پیروزی انقلاب 14 برابر شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید