تعریض محور اهرم - فراشبند تسریع گردد، حمایت از طرح های اشتغال زا

به گزارش عکس پارسی، به گزارش خبرنگاران، عبدالکریم گراوند صبح چهارشنبه در بازدید از طرح های عمرانی شهرستان تنگستان گفت: هیچ پروژه ای در استان بوشهر از محل اعتبارات نفت بدون هماهنگی شورای برنامه ریزی و توسعه استان و تامین کامل اعتبار آن شروع نشود.

تعریض محور اهرم - فراشبند تسریع گردد، حمایت از طرح های اشتغال زا

وی با اشاره به اجرای طرح پرورش شترمرغ در شهرستان تنگستان اضافه نمود: علاوه بر پرورش شترمرغ لازم است که نسبت به صادرات گوشت شترمرغ در استان بوشهر نیز اقدامات لازم انجام گردد.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه چنین طرح هایی دارای توجیه اقتصادی مناسبی هستند، ادامه داد: این طرح ها نقش مهمی در اشتغال دارند و باید اقدام گردد که تسهیلات بیشتری برای اجرای این طرح ها اختصاص یابد.

وی با اشاره به اجرای فراوری مقوای کارتنی در روستاهای تنگستان، اضافه نمود: به روزرسانی دستگاه ها و ماشین آلات این واحدهای فراوریی برای بهبود وضعیت فراوری لازم است.

گراوند در بازدید از طرح های راهسازی شهرستان تنگستان بیان نمود: محور اهرم - برازجان دارای طول 53 کیلومتر است که 27 کیلومتر در دست اجرا است و 10 کیلومتر آماده آسفالت است.

وی با اشاره به اجرای طرح تعریض محور اهرم - فراشبند، گفت: مقرر شد که زمینه تامین اعتبار برای تعریض این محور که از پروژه های مهم است فراهم گردد تا تکمیل آن تسریع گردد.

استاندار بوشهر از اجرای طرح ساماندهی طرح آبگرم اهرم اطلاع داد و گفت: این پروژه دارای اهمیت بسیار زیادی است و 500 میلیون تومان برای تسریع در تکمیل این پروژه اختصاص می یابد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 127

به "تعریض محور اهرم - فراشبند تسریع گردد، حمایت از طرح های اشتغال زا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعریض محور اهرم - فراشبند تسریع گردد، حمایت از طرح های اشتغال زا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید