تماس گروهی با حداکثر 32 کاربر در واتساپ امکان پذیر شد

به گزارش عکس پارسی، پیغام رسان محبوب واتس اپ در چند ماه گذشته با معرفی ویژگی های نو و مورد تقاضا در نسخه های بتای خود، بار ها خبرساز شده است.

تماس گروهی با حداکثر 32 کاربر در واتساپ امکان پذیر شد

به گزارش خبرنگاران، این شرکت اخیراً تأیید نموده است که بسیاری از ویژگی های تازه مانند افزایش مقدار اشتراک گذاری فایل، واکنش ها به وسیله ایموجی و امکان مخفی کردن آخرین بازدید از مخاطبین خاص به زودی در نسخه اصلی این اپلیکیشن در دسترس قرار خواهد گرفت. گزارش های تازه نشان می دهد که واتس اپ به روزرسانی تازهی را برای نسخه iOS منتشر نموده است که شامل پشتیبانی از تماس های 32 نفره، رابط کاربری تماس های اصلاح شده و شکل های موجی می باشد.

این به روزرسانی ها به نسخه iOS اضافه خواهند شد. تا کنون واتس اپ این امکان را به کاربران خود می داد که حداکثر با 8 نفر تماس گروهی برقرار نمایند. در بروزرسانی تازه کاربران قادر خواهند بود تماس گروهی حداکثر 32 نفره برقرار نمایند. این ویژگی در گروه های واتساپ امکان پذیر خواهد بود. این پلتفرم بعلاوه نحوه نمایش شرکت نمایندگان تماس بر روی صفحه را نیز تغییر داده است. بروزرسانی تازه از اشکال موجی شکل برای کاربران در حال صحبت استفاده می نماید. ویژگی تازه با نسخه به روز رسانی 22.8.80 ارائه می گردد و حجم آن برای آیفون 109.7 مگابایت است. انتظار می رود کاربران اندروید نیز به زودی این بروزرسانی را دریافت نمایند. این ویژگی برای کاربران دسکتاپ در دسترس نخواهد بود.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 22 خرداد 1401 بروزرسانی: 22 خرداد 1401 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 2009

به "تماس گروهی با حداکثر 32 کاربر در واتساپ امکان پذیر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تماس گروهی با حداکثر 32 کاربر در واتساپ امکان پذیر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید