شرح کمالوندی درباره سفر گروسی به ایران

به گزارش عکس پارسی، سخنگوی سازمان انرژی اتمی درباره مذاکره امروز مدیر کل آژانس و رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: انتظار می رود موضوعات بین ایران و آژانس در این مذاکرات به طور کامل مرور گردد و شیوه همکاری در آینده به طور کامل معین گردد.

شرح کمالوندی درباره سفر گروسی به ایران

به گزارش خبرنگاران، بهروز کمالوندی، معاون امور بین الملل، حقوقی و مجلس و سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران در مصاحبه با شبکه خبر درباره حضور مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در تهران و ملاقات امروز وی با مهندس اسلامی گفت: همان گونه که اطلاع دارید کشور ما در حوزه هسته ای فعالیت های زیاد و متنوعی دارد، ارتباطات گسترده ای هم با آژانس داریم، طبیعتاً رفت وآمد و سفرهای متعددی بین ایران و آژانس انجام می گردد. بنده در همین دو هفته گذشته مذاکرات مفصلی را با آژانس بین المللی انرژی اتمی داشتم.

وی اضافه نمود: تا دقایقی دیگر مذاکرات در سازمان انرژی اتمی آغاز می گردد و بعد از آن رافائل گروسی با دکتر امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه ملاقات خواهد داشت. انتظار می رود موضوعات بین ایران و آژانس در این مذاکرات به طور کامل مرور گردد و شیوه همکاری در آینده به طور کامل تعیین گردد.

کمالوندی گفت: دیشب آقای گروسی با همراهی هیئتی وارد ایران شدند، سفر مدیرکل آژانس به تهران یک روزه است. مدیرکل آژانس عصر امروز بعد ملاقات با مقامات کشورمان، تهران را به مقصد وین ترک می نماید.

311311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 5 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1401 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 1969

به "شرح کمالوندی درباره سفر گروسی به ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرح کمالوندی درباره سفر گروسی به ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید