تور اروپا ارزان: جن ساکی: بخاطر ابتلا به کرونا با بایدن به اروپا نمی روم

به گزارش عکس پارسی، سخنگوی کاخ سفید از ابتلای خود به کرونا و عدم حضورش در سفر رئیس جمهور آمریکا به اروپا اطلاع داد.

تور اروپا ارزان: جن ساکی: بخاطر ابتلا به کرونا با بایدن به اروپا نمی روم

با ما سفر کنید و با تور اروپا ارزان از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

جنیفر ساکی سخنگوی کاخ سفید، در گزارش روزانه امروز (سه شنبه) خود از پاسخ مثبت تست کرونایش اطلاع داد و اظهار داشت که هفته جاری با جو بایدن رئیس جمهور آمریکا، در سفر به اروپا همراهی نخواهد نمود.

طبق گزارش ایندیپندنت، جنیفر ساکی اظهار داشت که هفته جاری در 2 دیدار با جو بایدن همراه بوده که فاصله اجتماعی در آن به درستی رعایت شده است. او اضافه کرد: امروز صبح برای آماده شدن برای سفر به اروپا، آزمایش پی سی آر انجام دادم. آزمایش من مثبت شد، بنابراین من به دستورالعمل مرکز کنترل و پیشگیری بیماری پایند خواهم بود و در سفر رئیس جمهور به اروپا با او همراه نخواهم شد. من از روی صداقت و شفافیت پاسخ تست خودم را بیان کردم.

او در ادامه با بیان آنکه تا مدتی به دور کاری مشغول خواهد بود، اضافه کرد: به لطف واکسن، من فقط علائم خفیفی را تجربه کردم. براساس پروتکل های بهداشتی کاخ سفید من از خانه کار خواهم کرد، و پس از 5 روز قرنطینه اگر پاسخ تست کرونا منفی شد به کار باز می گردم.

پاسخ تست کرونای سخنگوی کاخ سفید در حالی منتشر شد که جو بایدن ساعاتی دیگر به اروپا سفر خواهد نمود. جنیفر ساکی تاکید نمود که تست پی سی آر بایدن امروز منفی بوده است.

بعلاوه پیشتر نیز در ماه اکتبر پاسخ تست کرونای جنیفر ساکی مثبت شد و او در سفر رئیس جمهور آمریکا به رم برای اجلاس گروه 20 و به گلاسکو برای نشست آب و هوای سازمان ملل با رئیس جمهور آمریکا همراه نشده بود.

خبرنگاران بین الملل اروپا و آمریکا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 24 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 24 اردیبهشت 1401 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 1989

به "تور اروپا ارزان: جن ساکی: بخاطر ابتلا به کرونا با بایدن به اروپا نمی روم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور اروپا ارزان: جن ساکی: بخاطر ابتلا به کرونا با بایدن به اروپا نمی روم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید