جو بایدن نشان افتخار آزادی را به استیو جابز می دهد

به گزارش عکس پارسی، رئیس جمهور کنونی آمریکا یعنی جو بایدن قرار است به زودی به استیو جابز، مدیرعامل فقید اپل که متأسفانه دیگر در قید حیات نیست، نشان افتخار آزادی ریاست جمهوری را اهدا کند.

جو بایدن نشان افتخار آزادی را به استیو جابز می دهد

استیو جابز یکی از برجسته ترین شخصیت های دنیای علم و فناوری است که تقریبا غیر ممکن است که نام آن را نشنیده باشید. او که در سال 1976، اپل را تأسیس کرد، توانست تا سال 2011 که چشم از دنیا فرو بست، شگفتی های زیادی را در دنیای علم و فناوری رقم بزند و دنیا را با گوشی های آیفون آشنا کند.

او در طول زمان فعالیت خود، اتفاقات هیجان انگیزی را رقم زد و جهت را به گونه ای برای اپل هموار کرد که این شرکت اکنون تبدیل گردد به یکی از بزرگ ترین و ارزشمندترین برندهای دنیا. این موارد باعث شد اکنون و بعد از گذشت تقریبا بیش از یک دهه از فوتش، رئیس جمهور آمریکا نشان افتخار آزادی ریاست جمهوری (Presidential Medal of Freedom) را به او اهدا کند.

نشان افتخار آزادی بالاترین نشان افتخار در ایالات متحده آمریکا است که می توان به یک غیرنظامی داد. طبق بیانیه ای که به وسیله کاخ سفید در این رابطه منتشر شده، این نشان به شخصی اهدا خواهد شد که به رشد مالی، ارزش ها و یا امنیت آمریکا و بعلاوه صلح دنیای یاری نموده و بعلاوه فعالیت های اجتماعی، عمونی و خصوصی بسیار مهمی را انجام داده باشد.

کاخ سفید در تمجید از این چهره سرشناس و فقید، گفت:

نشان افتخار آزادی در تاریخ 7 جولای (17 تیر) به استیو جابز اهدا خواهد شد؛ نشانی که پیش از این به افراد مشهوری نظیر گابریل گیفوردز، جان مک کین، دنزل واشنگتن، رابرت دنیرو و… اهدا شده بود.

منبع: The Verge

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 1 مرداد 1401 بروزرسانی: 1 مرداد 1401 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 2046

به "جو بایدن نشان افتخار آزادی را به استیو جابز می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جو بایدن نشان افتخار آزادی را به استیو جابز می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید